- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
mam pewien problem ze stroną internetową oraz aplikacją MO. Chciałem skorzystać z opcji przedłużenia umowy pakietu Love i przejść na pakiet Love Standard na światłowodzie (obecnie korzystam z ADSLa), ale po wyborze oferty oraz adresu wita mnie komunikat o błędzie. Dodam, że światłowód jest dostępny pod moim adresem.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@eu-widW takim przypadku (jeśli do tej pory nie możesz przedłużyć umowy wraz ze zmianą technologii!), to jednak lepiej skorzystać z tego w telepunkcie. Dowiesz się więcej, umówisz wizytę i ustalisz wszystko osobiście z doradcą. Czasem w systemie jest jakiś myk i tak się blokuje, że bzdury później nieodwaracalne (lub trudno odwracalne) wychodzą...Wiem to z doświadczenia, bo zawsze mówi się o bublach (nawet 2), a nic nie wspomina się o sukcesach (nawet 100)...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie umowy przez internet
@eu-wid wyczyść przeglądarkę (ciasteczka) i jeżeli masz włączonego Adblocka to wyłącz i wtedy spróbuj. Możesz też spróbować wejść przez stronę orange.pl na swoje konto Mój Orange i tam przedłużyć (sprawdziłem tu działa bez problemów).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie umowy przez internet
Problem w tym, że dokładnie ta sama wiadomość wyświetla się na stronie. Inna przeglądarka, wyczyszczone ciastka, wyłączone rozszerzenia - niczego to nie zmienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie umowy przez internet
@eu-wid może faktycznie coś "grzebią" i opcja przedłużeń tymczasowo nie działa (na to wskazywałoby info ze screena który wstawiłeś, że to coś u nich nie u Ciebie), proponuję odczekać i spróbować później wieczorem lub jutro. Możesz też zrobić zgłoszenie na czacie i poinformować o sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie umowy przez internet
@eu-wid @Jak już pisałam Mój Orange lubi płatać figle. Możesz jeszcze spróbować przez aplikację mobilną. Jak nie to warto odczekać dzień czasem takie problemy ustępują samoistnie Jeśli to nie pomoże to kontakt z BOK. Od ręki raczej nic nie zrobią ale przekażą gdzie trzeba.
@slav72 jakie wyczucie czasu:-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużanie umowy przez internet
@Anonim 😄 😄 😄 (prawie telepatia 😉).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@eu-widW takim przypadku (jeśli do tej pory nie możesz przedłużyć umowy wraz ze zmianą technologii!), to jednak lepiej skorzystać z tego w telepunkcie. Dowiesz się więcej, umówisz wizytę i ustalisz wszystko osobiście z doradcą. Czasem w systemie jest jakiś myk i tak się blokuje, że bzdury później nieodwaracalne (lub trudno odwracalne) wychodzą...Wiem to z doświadczenia, bo zawsze mówi się o bublach (nawet 2), a nic nie wspomina się o sukcesach (nawet 100)...