- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
Ostatnio w aplikacji pojawiło się coś w stylu „Przepraszam, coś się nie załadowało... ale powinno było”. Teraz nawet nie rozumiem, czy mam mobilny internet i ile jeszcze zostało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
Nie tylko Ty masz ten problem. Awaria po stronie Orange.
Może kodami - klawiaturą - można sprawdzić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
@Tacya sorawdź za jakiś czas. Być może dane się odświeżą. Podobno jest jakaś awaria na niektórych kontach Mój Orange. U mnie działa. Czasami taki błąd się pojawia, jak jest utrudniony dostęp do internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
U mnie w aplikacji MO, w zakładce "dla Ciebie' od mniej więcej 10 dni wyświetla się "UPS! Coś poszło nie tak ..." Zgłaszałem to do BOK-u, ale na razie bez zmian.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
Jeżeli dalej po wyczyszczeniu aplikacji, bądź przeinstalowaniu problem dalej występuje, oraz przez stronę www też nie da się odczytać danych na knocie Mój Orange, to zostaje usunięcie konta i po dwóch, trzech dniach założenie ponownie. Najczęściej problemy wtedy ustępują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
Dzisiaj otrzymałem SMS, że już powinno być O. K. z zakładką "Dla Ciebie", ale niestety nie ma poprawy. Zgłosiłem ponownie do BOK.😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
@slawmog , nadaj wszystkie uprawnienia i zaloguj się. Może tutaj tkwi problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z kontem
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »