Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z kontem


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 5
  • 0

Problemy z kontem

Ostatnio w aplikacji pojawiło się coś w stylu „Przepraszam, coś się nie załadowało... ale powinno było”. Teraz nawet nie rozumiem, czy mam mobilny internet i ile jeszcze zostało

10 ODPOW. 10

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 30
  • 87
  • 1

Problemy z kontem

Nie tylko Ty masz ten problem. Awaria po stronie Orange.

Może kodami - klawiaturą - można sprawdzić ?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19500
  • 56422
  • 767

Problemy z kontem

@Tacya sorawdź za jakiś czas. Być może dane się odświeżą. Podobno jest jakaś awaria na niektórych kontach Mój Orange. U mnie działa. Czasami taki błąd się pojawia, jak jest utrudniony dostęp do internetu.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 88
  • 410
  • 1

Problemy z kontem

 U mnie w aplikacji MO, w zakładce "dla Ciebie' od mniej więcej 10 dni wyświetla się "UPS! Coś poszło nie tak ..." Zgłaszałem to do BOK-u, ale na razie bez zmian.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3328
  • 7984
  • 150

Problemy z kontem

@Tacya @Marcin_ , spróbujcie odinstalować Mój Orange i ponownie zainstalować. 🙄


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 88
  • 410
  • 1

Problemy z kontem

@Ron  ja to robiłem, już wielokrotnie i bez efektów.😟


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19500
  • 56422
  • 767

Problemy z kontem

Jeżeli dalej po wyczyszczeniu aplikacji, bądź przeinstalowaniu problem dalej występuje, oraz przez stronę www też nie da się odczytać danych na knocie Mój Orange, to zostaje usunięcie konta i po dwóch, trzech dniach założenie ponownie. Najczęściej problemy wtedy ustępują.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 88
  • 410
  • 1

Problemy z kontem

 Dzisiaj otrzymałem SMS, że już powinno być O. K. z zakładką "Dla Ciebie", ale niestety nie ma poprawy. Zgłosiłem ponownie do BOK.😕


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1632
  • 13236
  • 2

Problemy z kontem

@slawmog , nadaj wszystkie uprawnienia i zaloguj się. Może tutaj tkwi problem?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1632
  • 13236
  • 2

Problemy z kontem

@Tacya  i @slawmog , w ustawieniach smartfona (koło zębate) Aplikacje>Mój Orange>Zezwolenia-Kontakty i Pamięć.