Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 71
  • 0

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

Witam. 
Przedłużyłam umowę 19 września. Od tego czasu nie mam dostępu do swojego konta. Mianowicie po logowaniu w aplikacji Mój Orange adresem e-mail oraz hasłem występuje ciągle to co na załączonym screenie, logując się na stronie to co na drugim screenie. Zgłaszałam sprawę od razu, stworzono również zgłoszenie minął czas w jakim miałam dostać odpowiedź i jest cisza. Chciałam usunąć konto mój Orange przez infolinię i założyć ponownie jednak jestem odsyłana cały czas z informacją „sprawa zostanie przekazana do odpowiedniego działu w celu odświeżenia danych”. Czy w jakikolwiek sposób mogę sama usunąć konto? Bo już nie wiem jak rozmawiać na infolinii. Mam kilka usług w Orange i nie mam w nie żadnego wglądu, jak i nie mam wglądu w faktury czy w ostatnie reklamacje. Jedynie w aplikacji mogę zrobić szybki podgląd, ale nie ma tam żadnych konkretnych szczegółów. 

 

IMG_0667.png

IMG_0668.png

Może ktoś borykał się z podobnym problemem i udało mu się go jakoś rozwiązać?

9 ODPOW. 9

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 309
  • 1211
  • 5

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

@gosia336  W mój Orange wchodzisz w ustawienia-> zabezpieczenia  i w polu dostęp do mój Orange masz usuń konto. Z tym, że trwa to 3 dni.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 71
  • 0

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

Dziękuję za odpowiedź, ale jak widzisz na screenie nie mogę nic takiego zrobić bo po pełnym logowaniu jest błąd. A w szybkim podglądzie tego nie ma. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19948
  • 57657
  • 784

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

@gosia336 konsultant też ma możliwość usunięcia konta. Trzeba wymusić więc na konsultanci w, aby wykonał to o co klient prosi. Samodzielnie w niedziałającej aplikacji może być niemożliwe usunięcie konta. Jak dojdzie do skutku usunięcia konta, to proponuję odczekać 24 godziny, po temu założyć konto ponownie.

Problemy z kontem Mój Orange miałem wielokrotnie, ale mam nadzieję, że szybciej zostanie naprawiony problem u Ciebie, niż u mnie.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 309
  • 1211
  • 5

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

@gosia336wyczyść ciasteczka w przeglądarce i wtedy spróbuj, lub odinstaluj aplikację w telefonie i zainstaluj na nowo.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6616
  • 27115
  • 217

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

@gosia336 

Kolega @ketrasaArtur wie co mówi. Jemu naprawiali dostęp do MO przez wiele miesięcy.

Podzielam nadzieję że tobie pójdzie lepiej. Musisz być bardziej asertywna w kontaktach z BOK i szturmować ich do skutku. Nic lepszego nie wymyślimy.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 71
  • 0

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

Mogłam doprecyzować bardziej. Problem występuje na każdym telefonie, inne systemy. Przeglądarki i w telefonie i na laptopie sprawdzane. Dziękuję za odpowiedź ale nie takiej porady szukałam. 

 

Dziękuję za odpowiedź. Czyli będę dzwonić i może wreszcie ktoś usunie mi konto.

 

________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 71
  • 0

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

Właśnie czytałam o tym, że mogą usunąć ale wykonałam 3 telefony w tej sprawie i zbywali mnie tylko cały czas, że konto musi zostać a jedynie dane muszą odświeżyć.. No nic będę walczyła do skutku. Dziękuję bardzo za pomoc 🙂


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6616
  • 27115
  • 217

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

@gosia336 

Rada żeby wyczyścić ciasteczka jest dobra, to czasem pomaga przy problemach z logowaniem. Nie było wielkiej nadziei że Tobie też pomoże, ale spróbować nie zaszkodziło. Staramy się doradzać jak najlepiej, ale niestety często nic naprawdę skutecznego nie wymyślimy. Rozumiem twoją frustrację, ale w tym wypadku wygląda na to, że musisz się uzbroić w cierpliwość. Poza asertywnością, oczywiście. Trzymam kciuki.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 71
  • 0

Problemy z kontem w aplikacji Mój Orange oraz na stronie

Wiem i dziękuję 🙂 Na przyszłość będę też to sprawdzać z tym, że tutaj właśnie na każdym możliwym urządzeniu nie działa nic. Dam znać co dzisiaj powiedzą na infolinii