10-05-2017
13:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2017
13:35
Problem ze zmianą adresu email
W zakładce mój orange/moje dane/zgody mam problem ze zmianą adresu email, a mianowicie po wpisaniu nowego adresu wyświetla się komunikat poprawnie zaktualizowano po czym po przejściu w inne zakładki i powrocie adresu brak. Dodam, iż próbowałam wielokrotnie oraz potwierdzałam linkiem wysłanym na skrzynkę, problem nadal występuje.
Etykiety:
2 ODPOW. 2
10-05-2017
13:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-05-2017
13:45
Problem ze zmianą adresu email
Skontaktuj się z doradcą na czacie (http://orange.pl/kontakt ) i poproś o zmianę adresu email z jednoczesnym potwierdzeniem.
13-05-2017
20:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-05-2017
20:23
Problem ze zmianą adresu email
Czasem taka zmiana trochę trwa na Mój Orange - ale tak jak pisze @Piotrekk85 możesz to szybko załatwić na czacie na Mój Orange.