Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z rejestracją w Mój Orange


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32491
  • 37037
  • 1373

Problem z rejestracją w Mój Orange

Login Neostrady i numer tel nie służą do rejestracji. Tylko id neostrady lub numer ewidencyjny - ale ten będzie dopiero na rachunku lub możesz go uzyskać na BOK.
Anonim

Nie dotyczy

Problem z rejestracją w Mój Orange


@zjaraniecnapisał(-a)

tak, dokładnie tak jak robię:

w polu "wpisz nr usługi, telefonu lun nr ewidencyjny" próbowałem:

1. id neostrady - wtedy nawet nie da się pójść dalej bo wyskakuje komunikat "nr nierozpoznany"

2. login neostrady, nawet się go całego nie da wpisać

2. numer umowy(ten zaczynający się od TEL), tu owszem, da się pójść dalej ale woła na mnie jakiś 6 cyfrowy kod PIN którego nie znam.


@zjaraniec, proponuję zatem chwycić za telefon i na błękitnej linii 19393 nadadzą Ci PIN, a właściwie Twój osobisty kod do autoryzacji w trakcie rozmów na infolinii, w aplikacji także, a który potem (przy aktywnym koncie MO), możesz sobie zmienić na swój. Ja też na początku byłem zdziwiony, ale mówię to z własnego doświadczeniaEmotikon: Szczęśliwy Słuchaj uważnie lektora i wciskaj przyciski tonowo roztropnie.