- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją w Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją w Mój Orange
@zjaraniecnapisał(-a)tak, dokładnie tak jak robię:
w polu "wpisz nr usługi, telefonu lun nr ewidencyjny" próbowałem:
1. id neostrady - wtedy nawet nie da się pójść dalej bo wyskakuje komunikat "nr nierozpoznany"
2. login neostrady, nawet się go całego nie da wpisać
2. numer umowy(ten zaczynający się od TEL), tu owszem, da się pójść dalej ale woła na mnie jakiś 6 cyfrowy kod PIN którego nie znam.
@zjaraniec, proponuję zatem chwycić za telefon i na błękitnej linii 19393 nadadzą Ci PIN, a właściwie Twój osobisty kod do autoryzacji w trakcie rozmów na infolinii, w aplikacji także, a który potem (przy aktywnym koncie MO), możesz sobie zmienić na swój. Ja też na początku byłem zdziwiony, ale mówię to z własnego doświadczenia Słuchaj uważnie lektora i wciskaj przyciski tonowo roztropnie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »