- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie doprecyzowano tytuł tematu i etykiety - Moderator Wiktor ◄
Mam problem z zalogowaniem się do Nowy Mój Orange. Wydaje mi się, że podczas rejestracji w nowym orange podany jest błędny adres e-mail na który ma przyjść kod weryfikacyjny. Mail jest częściowo "zagwiazdkowany" ale widzę że jedna literka jest błędna. Dzwoniłam do pomocy technicznej Orange ale tam Pan rozłożył ręce i zachęcał dalej próbować na koniec podpowiedział żeby zadzwonić do pomoc expert na *900 tyle że jestem użytkownikiem innej sieci i nie mogę się połączyć. Próbowałam również skontaktować się przez chat ale niestety nie mogę się połączyć z konsultantem (pojęcia nie mam czemu). No i dostaję białej gorączki że tak można skomplikować życie jakimś logowaniem. Orange wprowadziło zmiany ale Orange nie chce mi teraz pomóc.
Usługa dotyczy internetu mobilnego dawniej CDMA.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoń na infolinię i poproś o zmianę email do eFaktury. Później ponownie spróbuj przejść proces migracji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoń na infolinię i poproś o zmianę email do eFaktury. Później ponownie spróbuj przejść proces migracji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją na Nowym Mój Orange - pojawia się błędny mail
W tej sytuacji, zaloguj się na konto Mój Orange, i na czata, (abonament: internet mobilny), abyśmy mogli zweryfikować, jaki adres e-mail jest podany, i ewentualnie go poprawić 🙂
Na forum, nie mamy dostępu do Twojego konta, więc jeśli masz podejrzenie, że jest błędny e-mail, to najłatwiej będzie go sprawdzić właśnie na czacie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją na Nowym Mój Orange - pojawia się błędny mail
Od kilku godzin próbuję wejść na czat ale gdy już uda mi się wybrać odpowiednią zakładkę otrzymuję komunikat że "rozmowa zostaje przekierowana do doradcy" to automatycznie blokuje mi się pole w które mogę wpisać swoją wiadomość 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją na Nowym Mój Orange - pojawia się błędny mail
@nagorkaA jesteś zalogowany na Mój Orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją na Nowym Mój Orange - pojawia się błędny mail
Oczywiście
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją na Nowym Mój Orange - pojawia się błędny mail
@nagorkaU mnie też jest zablokowane pisanie. Ale może bo nie mam już żadnej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją na Nowym Mój Orange - pojawia się błędny mail
Testowo przeprowadziłem rozmowę na czacie... I raczej wszystko było OK 🙂
Może to kwestia przeglądarki (?), może kwestia wybrania rodzaju sprawy (?)...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją na Nowym Mój Orange - pojawia się błędny mail
Wszystko robiłam tak jak na załączonym screenie, po pewnej chwili treść na żółtym tle znikała, nic się nie działo (konsultant się nie zgłaszał) zaś dodatkowo miałam zablokowane pole do wpisania wiadomości. Czy przyczyną może być to, że jedyną usługę którą mam w Orange to jest właśnie internet mobilny? Jeszcze jakiś czas temu w ogóle nie mogłam skorzystać z funkcji czat ponieważ w ogóle nie przyjmowało mojego numeru usługi.
Niemniej jednak pragnę wszystkim podziękować za wszystkie wskazówki. Zrobiłam tak jak zaproponował @aarek - zadzwoniłam ponownie do pomocy technicznej Orange i poprosiłam o zmianę-POPRAWĘ e-maila (swoją drogą wszyscy pracownicy w liczbie 3 byli kompletnie niekompetentni, a ostatnia Pani prawie na mnie nakrzyczała że w ogóle nie widnieję u nich w systemie).
Co ciekawe na swoim wniosku mam poprawny e-mail zaś podczas skanowania nastąpiła jakaś literówka i stąd problem.
p.s. już po migracji do nowego mojego orange w dalszym ciągu nie mogę skorzystać z funkcji czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją na Nowym Mój Orange - pojawia się błędny mail
Czat raczej nie jest zależny od usług, które masz w Orange. Bardziej upatrywałbym tutaj jakiegoś problemu z kompatybilnością przeglądarki. Może masz jakieś wtyczki które blokują JavaScript, bądź coś podobnego.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »