- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Chciałem założyć konto na Mój Orange, lecz piszę mi że mam podać kod abonamencki (numer) podaje go i dostaję wiadomosc ze na ten numer zostal wyslany kod, lecz nie mam możliwości wglądu ponieważ nie posiadam tego numeru (abonamenckiego) można jakoś inaczej założyć tam konto lub macie jakieś pomysły?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Xiaomi12 napisał:
Pokaż szczegółyChciałem założyć konto na Mój Orange, lecz piszę mi że mam podać kod abonamencki (numer) podaje go i dostaję wiadomosc ze na ten numer zostal wyslany kod, lecz nie mam możliwości wglądu ponieważ nie posiadam tego numeru (abonamenckiego) można jakoś inaczej założyć tam konto lub macie jakieś pomysły?
Wydaje mi się, że próbujesz założyć konto na nrze, który nie jest jedynym nrem przypisanym do konta (konta, czyli do osoby, która ma na siebie, powiedzmy, kilka nrów tel.* - i tych na abonament, i być może tych na kartę).
Jeśli dobrze zrozumiałem powyższy wpis, to na pewnym etapie rejestracji (lub jakiegoś innego procesu, który nazywasz rejestracją ) jesteś proszony o podanie KODU ABONENCKIEGO (więcej o tym kodzie można przeczytać tutaj). I tu dochodzę do pewnego dysonansu poznawczego ;-D. Bo przy rejestracji konta, w początkowym etapie, podaje się nr tel. komórkowego - a nie KOD ABONENCKI :):
I w zasadzie już wtedy powinien przyjść SMS (z kodem) na podany w polu ↑powyżej↑ nr. Nie ma tutaj mowy o żadnym KODZIE ABONENCKIM . Czy masz może na myśl kod weryfikacyjny z SMS-a?
Niezależnie od powyższego, ze względów bezpieczeństwa, na nr (do którego konto chcemy założyć) będzie przychodził właśnie taki kod weryfikacyjny. Nie widzę możliwości pominięcia tego kroku ... Chyba że zalogujemy się do konta innego nru* i wtedy spróbujemy przełączyć się na nr, który nas interesuje - wtedy właśnie możemy zostać poproszeni o podanie KODU ABONENCKIEGO (taka sytuacja ma miejsce, gdy mamy włączone dodatkowe zabezpieczenia).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją Mój Orange
@Piotrekk85napisał(-a)
To numer na kartę czy abonament? Masz możliwość odczytania smsów z karty sim czy nie?
Nie mam możliwości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją Mój Orange
Właśnie tego nie wiem, wgl nie mam tego numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją Mój Orange
@Piotrekk85napisał(-a)
Ale to jest karta sim bez smsów? A to oferta na abonament czy doładowanie?
i Dlatego nie moge zalozyc tego konta w moj orange, jest inna opcja?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją Mój Orange
@Piotrekk85napisał(-a)
Błagam. Możesz odpowiedzieć czy to oferta na abonament czy na doładowania?
kod abonamencki czyli abonament
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją Mój Orange
@Xiaomi12napisał(-a)
@Piotrekk85napisał(-a)
Błagam. Możesz odpowiedzieć czy to oferta na abonament czy na doładowania?kod abonamencki czyli abonament
@Xiaomi12, najpierw musisz się zarejestrować tutaj https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
Krok drugi, to wybierz jeden ze sposobów rejestracji i przejdź dalej, zaznaczając jedną z opcji: czy jesteś klientem Orange, czy nie jesteś. Następnie uzupełnij dane na temat swojego konta w Orange, akceptując wszystkie zgody z czerwoną gwiazdką.
Podejrzewam, że zaznaczyłeś opcję "jestem klientem Orange" na numer, który należał do innej osoby i ta osoba miała ustalony kod abonencki, ewentualnie jeszcze autoryzację sms na tenże telefon. System więc odczytał prawidłowo tamte dane i oczekuje od Ciebie kodu abonenckiego. Na zupełnie inny telefon konto założysz, podając iż nie jesteś jeszcze klientem operatora. Podając numer, do którego nie masz wglądu ani nie znasz jego kodu abonenckiego, to nie rejestracja, a próba bezskutecznego logowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Xiaomi12 napisał:
Pokaż szczegółyChciałem założyć konto na Mój Orange, lecz piszę mi że mam podać kod abonamencki (numer) podaje go i dostaję wiadomosc ze na ten numer zostal wyslany kod, lecz nie mam możliwości wglądu ponieważ nie posiadam tego numeru (abonamenckiego) można jakoś inaczej założyć tam konto lub macie jakieś pomysły?
Wydaje mi się, że próbujesz założyć konto na nrze, który nie jest jedynym nrem przypisanym do konta (konta, czyli do osoby, która ma na siebie, powiedzmy, kilka nrów tel.* - i tych na abonament, i być może tych na kartę).
Jeśli dobrze zrozumiałem powyższy wpis, to na pewnym etapie rejestracji (lub jakiegoś innego procesu, który nazywasz rejestracją ) jesteś proszony o podanie KODU ABONENCKIEGO (więcej o tym kodzie można przeczytać tutaj). I tu dochodzę do pewnego dysonansu poznawczego ;-D. Bo przy rejestracji konta, w początkowym etapie, podaje się nr tel. komórkowego - a nie KOD ABONENCKI :):
I w zasadzie już wtedy powinien przyjść SMS (z kodem) na podany w polu ↑powyżej↑ nr. Nie ma tutaj mowy o żadnym KODZIE ABONENCKIM . Czy masz może na myśl kod weryfikacyjny z SMS-a?
Niezależnie od powyższego, ze względów bezpieczeństwa, na nr (do którego konto chcemy założyć) będzie przychodził właśnie taki kod weryfikacyjny. Nie widzę możliwości pominięcia tego kroku ... Chyba że zalogujemy się do konta innego nru* i wtedy spróbujemy przełączyć się na nr, który nas interesuje - wtedy właśnie możemy zostać poproszeni o podanie KODU ABONENCKIEGO (taka sytuacja ma miejsce, gdy mamy włączone dodatkowe zabezpieczenia).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »