- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam , jeszcze do niedawna mogłem się normalnie zalogować na konto mój orange zarówno w przeglądarce jak i w aplikacji teraz natomiast nie mam takiej możliwości ponieważ podobno nie jestem klientem orange u którego mam telefon , numer oraz internet .
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kwadrat7121 Napisałbym na czacie z konsultantem (bezpłatnie) powołując się na numery usług prośbę o wsparcie w temacie logowania. Zerknij na stronę https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z mój orange
@Kwadrat7121 może więcej coś napisz, jaką ofertę masz?
Bo to forum użytkowników, nie mamy dostępu do twojego konta i danych, jeśli są problemy, to kontakt z Orange, tam sprawdzą co się stało 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z mój orange
@Kwadrat7121 zgłoś na czacie problem i złóż reklamację Reklamacje | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kwadrat7121 Napisałbym na czacie z konsultantem (bezpłatnie) powołując się na numery usług prośbę o wsparcie w temacie logowania. Zerknij na stronę https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z mój orange
@Kwadrat7121 najlepiej będzie zweryfikować konto Mój Orange na infolinii. Może będzie trzeba założyć na nowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś