- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
Wczoraj dostałem wiadomość błąd karty sim kod błędu 2. I od tego momentu nie mogę się zalogować do Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
@Zagi101 czy karta SIM jest dalej aktywna? Jeżeli nie jest, to może być przyczyna braku możliwości zalogowania się do Mój Orange, jak numer nie istnieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
Karta jest aktywna. Mogę dzwonić wysyłać SMS. Nie mogę tylko się zalogować do Mój Orange. Komunikat Ups coś poszło nie tak. Witaj logowanie przebiegło poprawnie ale mamy problem z prezentacją twojego konta. Pisałem już z konsultantem,dzwonilem do Orange. Powiedzieli że z ich strony jest wszystko dobrze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
Może odinstaluj aplikacje Mój Orange bądź Wyczyść Pamięć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
@Zagi101 Jeżeli korzystasz z apki Mój Orange, zrób jak podaje @Ultra2020, natomiast jak korzystasz z Mój Orange przez www, to wyczyść przeglądarkę z plików tymczasowych, ciasteczek, historii itp, a następnie ponownie się zaloguj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
Robiłem wszystko jak napisaliście. Dalej ten sam błąd-komunikat. Jak rozmawiałem z konsultantem z Orange powiedział mi że mam wymienić kartę. Ale czy to pomoże jak mam też problem ze by się zalogować przez kom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
Tu ewidentnie jest problem z ich strony. Ani na tel i kom nie można się zalogować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
@Zagi101 moim zdaniem karta sim z błędem na koncie nie ma nic wspólnego. Komunikat, który się pojawił Tobie opisany w pierwszym poście, to czasami się zdarza. Jeżeli by się częściej pojawiał, to należało by kartę SIM sprawdzić w salonie i jak potwierdzą uszkodzenie, to przysługuje bezpłatna wymiana.
Jak mocno chcesz, to możesz samemu wymienić kartę SIM, koszt 15 PLN, sposób wymiany w linku:
https://www.orange.pl/omnibook/samodzielna-wymiana-karty-sim
Pamiętaj tylko, żeby nie aktywować starteru przed wymianą karty SIM.
Problemy z pobieraniem danych na koncie Mój Orange, to raczej problem z serwerem. Być może jakieś zmiany robią i traf tak chciał, że złożyło się, że dwie usterki niezależnie wystąpiły w tym samym czasie. Z Mój Orange korzystasz z nowej wersji, apka 5.2, czy jeszcze z wersji 4.15?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z kartą sim
Na starej wersji było wszystko w porządku. Problem się zaczął dopiero po aktualizacji na wersję 5.2
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »