Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z kartą sim

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Problem z kartą sim

Wczoraj dostałem wiadomość błąd karty sim kod błędu 2. I od tego momentu nie mogę się zalogować do Mój Orange

13 ODPOW. 13
Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 285
  • 482
  • 5

Problem z kartą sim

Zgłoś to na czacie Kontakt Orange

Ultra2020_0-1588595575225.png

 


Poziom 37, Guru **
  • 9027
  • 14195
  • 276

Problem z kartą sim

@Zagi101 czy karta SIM jest dalej aktywna? Jeżeli nie jest, to może być przyczyna braku możliwości zalogowania się do Mój Orange, jak numer nie istnieje.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Problem z kartą sim

Karta jest aktywna. Mogę dzwonić wysyłać SMS. Nie mogę tylko się zalogować do Mój Orange. Komunikat Ups coś poszło nie tak. Witaj logowanie przebiegło poprawnie ale mamy problem z prezentacją twojego konta. Pisałem już z konsultantem,dzwonilem do Orange. Powiedzieli że z ich strony jest wszystko dobrze. 

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 285
  • 482
  • 5

Problem z kartą sim

Może odinstaluj aplikacje Mój Orange bądź Wyczyść Pamięć 

 

 

aa.jpg

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9027
  • 14195
  • 276

Problem z kartą sim

@Zagi101 Jeżeli korzystasz z apki Mój Orange, zrób jak podaje @Ultra2020, natomiast jak korzystasz z Mój Orange przez www, to wyczyść przeglądarkę z plików tymczasowych, ciasteczek, historii itp, a następnie ponownie się zaloguj.

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Problem z kartą sim

Robiłem wszystko jak napisaliście. Dalej ten sam błąd-komunikat. Jak rozmawiałem z konsultantem z Orange powiedział mi że mam wymienić kartę. Ale czy to pomoże jak mam też problem ze by się zalogować przez kom. 

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Problem z kartą sim

Tu ewidentnie jest problem z ich strony. Ani na tel i kom nie można się zalogować. 

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9027
  • 14195
  • 276

Problem z kartą sim

@Zagi101 moim zdaniem karta sim z błędem na koncie nie ma nic wspólnego. Komunikat, który się pojawił Tobie opisany w pierwszym poście, to czasami się zdarza. Jeżeli by się częściej pojawiał, to należało by kartę SIM sprawdzić w salonie i jak potwierdzą uszkodzenie, to przysługuje bezpłatna wymiana.

Jak mocno chcesz, to możesz samemu wymienić kartę SIM, koszt 15 PLN, sposób wymiany w linku:

https://www.orange.pl/omnibook/samodzielna-wymiana-karty-sim

Pamiętaj tylko, żeby nie aktywować starteru przed wymianą karty SIM.

 

Problemy z pobieraniem danych na koncie Mój Orange, to raczej problem z serwerem. Być może jakieś zmiany robią i traf tak chciał, że złożyło się, że dwie usterki niezależnie wystąpiły w tym samym czasie. Z Mój Orange korzystasz z nowej wersji, apka 5.2, czy jeszcze z wersji 4.15?

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 6
  • 6
  • 0

Problem z kartą sim

Na starej wersji było wszystko w porządku. Problem się zaczął dopiero po aktualizacji na wersję 5.2