- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
Z własnego doświadczenia napiszę, że moim zdaniem BlueMedia ma jakiś algorytm blokujący większą liczbę doładowań w krótkim okresie przez tą samą kartę kredytową. Po kontakcie z w/w firmą odblokowanie płatności kartą trwało ok 2 dni. W międzyczasie mogłem doładować numer w tym serwisie np. przez konto bankowe. Moim zdaniem jest to rodzaj zabezpieczenia, które stosują. Może i słusznie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z doładowaniem konta w aplikacji Mój Orange
Tak otrzymałem informacje że Blue Media nie widzą problemu wszystko działa jak należy. Kontaktowałem się wydawca kart też problemu nie widzą. Sprawdzałem mogę doładować numer na kartę w sieci Plus i normalnie konto można doładować. Tylko Orange nie przyjmuje. Napisałem o problemie do Orange i na razie cisza. Reinstalacja aplikacji i czyszczenie przeglądarki nie pomoglo
Jestem nowy. Myślałem że pod tym linkiem jest odpowiedź na zagadnienie i dlatego kliknąłem w odnosnik
_______________
*Połączenie treści z postów - moderator Wojciech.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »