- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam was, mam problem z aplikacja Mój Orange. Problem polega na tym że nie mogę sprawdzic wykorzystania usług (sms,internet,minuty) itd. Pojawia się taki błąd. Jak na screenie poniżej jak wejdę w wykorzystanie jest napisane moje imię i nazwisko a powinien być sam numer telefonu.
Informatycy z Orange nie potrafią sobie z tym poradzić.. Macie jakieś pomysły? Chciałbym aby apka działała prawidłowo.
Usuwane bylo całkowicie konto orange / instalowania/ odinstalowana aplikacja/ sprawdzone na 3 telefonach - efekt taki sam
________________
* Przeniosłem z działu Na kartę + wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z apką są niestety trudne do ogarnięcia dla operatora. Nie wiadomo dlaczego, ale czasem się zdarzają. Gorzej jeśli nie działa też portal MO. Ciesz się że to przynajmniej działa.
Co zrobić? Zgłosić i powtarzać do skutku. Niektórzy czekali nawet kilka miesięcy na naprawę tego. Niektórzy się nie doczekali. Ale przeważnie góra kilka dni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacja Mój Orange
Cześć @majsterxx6
Czy poprzez stronę www Mój Orange https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj masz informacje o wykorzystanie usług np. smsów internetu, minut?
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacja Mój Orange
Tak mogę. Ale wolałbym jednak żeby aplikacja działała w 100 procentach 😉 nie chce za każdym razem logować się na stronę.
u dziewczyny w wykorzystaniu jest napisany sam numer telefonu u mnie imię i nazwisko dlatego aplikacja się baguje.
Numery przenosiliśmy w podobnym czasie w tym samym salonie. U niej wszystko działa screen z jej aplikacji.
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z apką są niestety trudne do ogarnięcia dla operatora. Nie wiadomo dlaczego, ale czasem się zdarzają. Gorzej jeśli nie działa też portal MO. Ciesz się że to przynajmniej działa.
Co zrobić? Zgłosić i powtarzać do skutku. Niektórzy czekali nawet kilka miesięcy na naprawę tego. Niektórzy się nie doczekali. Ale przeważnie góra kilka dni.