- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Działa obecnie apka Mój Orange oraz NJU.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
A to też na webowym nju trwały prace?
Edit 1: na widocznym Screenshocie widać że są prace na webowym nju dla Abo/na kartę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@ŁysaKaszankaINCnapisał(-a)
To @Wojciech pisze, że "Od 15.03.2025 (sobota) od godz. 23:00", ja to szanuje i przyjmuję do wiadomości, a potem o 18, czyli na 5 godzin przed planowanym wyłączeniem szybko muszę coś sprawdzić w mój Orange, a to nie działa.
Po co publikować komunikaty o wyłączeniach, skoro nie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości?
Po co je czytać, jeśli dają fałszywe odczucie wiedzy? Czuję się podwójnie oszukany.
Po co w cokolwiek wierzyć Orange, skoro mija się z prawdą nawet w takiej sprawie?
Po co @Wojciech podaje daty i godziny nie mające nic wspólnego z rzeczywistością , wprowadzając niepotrzebną dezinformację rozpoczęcia i zakończenia planowanych prac ?
Niech każdy sobie sam odpowie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@jan1 to że w tej chwili apka Mój Orane działa, nie znaczy, że wszystkie funkcje są już dostępne. Podgląd jest, ale np. ustawienie blokad nadal nie jest włączone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
Czat z Maxem wyłączony do poniedziałku rana 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prace planowane na Mój Orange
@ŁysaKaszankaINC napisał(-a)
To @Wojciech pisze, że "Od 15.03.2025 (sobota) od godz. 23:00", ja to szanuje i przyjmuję do wiadomości, a potem o 18, czyli na 5 godzin przed planowanym wyłączeniem szybko muszę coś sprawdzić w mój Orange, a to nie działa.
Po co publikować komunikaty o wyłączeniach, skoro nie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości?
Po co je czytać, jeśli dają fałszywe odczucie wiedzy? Czuję się podwójnie oszukany.
Po co w cokolwiek wierzyć Orange, skoro mija się z prawdą nawet w takiej sprawie?
@ŁysaKaszankaINC niestety systemy tym razem zostały wyłączone wcześniej, niż to było zapowiadane. Nie znam przyczyny tego. Koledzy i koleżanki z infolinii nie byli zadowoleni z tej przyczyny. Nie przypominam sobie, żeby wcześniej była taka sytuacja. Zostaje mi tylko przeprosić.
- « Poprzedni
- Następny »