Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Prace planowane na Mój Orange


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20488
  • 59130
  • 801

Prace planowane na Mój Orange

Działa obecnie apka Mój Orange oraz NJU.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 556
  • 1938
  • 3

Prace planowane na Mój Orange

A to też na webowym nju trwały prace?

Edit 1: na widocznym Screenshocie widać że są prace na webowym nju dla Abo/na kartę.

Zrzut ekranu 2025-03-16 110358.png


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20488
  • 59130
  • 801

Prace planowane na Mój Orange

@Windowv2 tak, trwały prace.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 447
  • 1662
  • 1

Prace planowane na Mój Orange


@ŁysaKaszankaINCnapisał(-a)
To @Wojciech pisze, że "Od 15.03.2025 (sobota) od godz. 23:00", ja to szanuje i przyjmuję do wiadomości, a potem o 18, czyli na 5 godzin przed planowanym wyłączeniem szybko muszę coś sprawdzić w mój Orange, a to nie działa.

Po co publikować komunikaty o wyłączeniach, skoro nie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości?

Po co je czytać, jeśli dają fałszywe odczucie wiedzy? Czuję się podwójnie oszukany.

Po co w cokolwiek wierzyć Orange, skoro mija się z prawdą nawet w takiej sprawie?

Po co  @Wojciech    podaje daty i godziny nie mające  nic wspólnego  z rzeczywistością  , wprowadzając  niepotrzebną dezinformację  rozpoczęcia i zakończenia  planowanych prac ?

Niech każdy  sobie sam  odpowie .


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20488
  • 59130
  • 801

Prace planowane na Mój Orange

@jan1 to że w tej chwili apka Mój Orane działa, nie znaczy, że wszystkie funkcje są już dostępne. Podgląd jest, ale np. ustawienie blokad nadal nie jest włączone. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 65
  • 262
  • 3

Prace planowane na Mój Orange

Czat z Maxem wyłączony do poniedziałku rana 😁 


Zespół Nasz Orange
  • 3160
  • 12817
  • 67

Prace planowane na Mój Orange


@ŁysaKaszankaINC napisał(-a)
To @Wojciech pisze, że "Od 15.03.2025 (sobota) od godz. 23:00", ja to szanuje i przyjmuję do wiadomości, a potem o 18, czyli na 5 godzin przed planowanym wyłączeniem szybko muszę coś sprawdzić w mój Orange, a to nie działa.

Po co publikować komunikaty o wyłączeniach, skoro nie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości?

Po co je czytać, jeśli dają fałszywe odczucie wiedzy? Czuję się podwójnie oszukany.

Po co w cokolwiek wierzyć Orange, skoro mija się z prawdą nawet w takiej sprawie?

@ŁysaKaszankaINC niestety systemy tym razem zostały wyłączone wcześniej, niż to było zapowiadane. Nie znam przyczyny tego. Koledzy i koleżanki z infolinii nie byli zadowoleni z tej przyczyny. Nie przypominam sobie, żeby wcześniej była taka sytuacja. Zostaje mi tylko przeprosić.