Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Powtarzające się i nowe błędy na koncie MO

Konto usunięte

Nie dotyczy

Powtarzające się i nowe błędy na koncie MO

Moje aktywne pakiety i usługi > Zgoda-Spis telefoniczny-błąd przetwarzania 500
Ustawienia (pierwsza pozycja) > Wykaz połączeń > Zarządzaj - błąd przetwarzania
Nie uważacie, że kłóci się to z piątą pozycją od dołu: >Wykaz poł. -stały za 3,69
Jednorazowy wykaz też do naprawy. Te wytknięte błędy, zwłaszcza ta zgoda na spis, która kuleje od dłuższego czasu w wersji przeglądarkowej MO, wymagają naprawy.

Wykaz poł. -stały.PNG1 NO.PNG2 NO.PNG

5 ODPOW. 5

Zespół Nasz Orange
  • 2354
  • 3944
  • 118

Powtarzające się i nowe błędy na koncie MO

Dziękujemy za wskazanie tych bugów @Konto usunięte 🙂

 

Nadal rekomenduję to, o czym już wcześniej pisałem. Staraj się korzystać wyłącznie z Nowego Mój Orange :). Niestety nadal jesteś prześladowany ;-)... przez starszą wersję przeglądarkową Mój Orange. Eh! Emotikon: sfrustrowany

Konto usunięte

Nie dotyczy

Powtarzające się i nowe błędy na koncie MO

@Wiktor, poprzez zakładkę forum i po nowemu się loguję. Powiedziałbym Ci jeszcze coś, ale może nie? Tylko tyle, że dopóki jest możliwość logowania na forum po staremu, a na konto po nowemu, to widocznie zachodzi pomiędzy obydwoma interakcja. Nawet po nowemu moduły na koncie ładują się jak nie przymierzając, pełznący ślimak.

Starsza wersja jest od razu blokowana poprzez zaciemnienie, więc już nie mam dostępu do niej.

Konto usunięte

Nie dotyczy

Powtarzające się i nowe błędy na koncie MO

@Wiktor, dorzucę może jeszcze, bo nie rozumiem istoty opisu, której mi brak. Znalazłem opisy (specjalnych) gdzie indziej (nie czytałem jeszcze), ale do GP,VAS i Roamingu przydałoby się coś więcej rzec.

No i tym razem pracowałem z IE, gdzie możliwość zgłaszania błędów jest, z jednym ale. Bo jest pod wysyłką zgłoszenia opcja zgłoszenia następnych uwag, lub powrotu do przeglądania. Tam z kolei, najechanie myszką na obszar z żółtym obramowaniem, uwidocznił mi poprzednią uwagę. To nie jest intuicyjne rozwiązanie, ponieważ każdy zauważony błąd w działaniu, powinien mieć możliwość nie tylko zaciemnienia (to jest), poruszania myszką (z oporem, ale jest), ale swobodnego zgłaszania kolejnych czy ewentualnie zauważonych błędów w działaniu.

1 NO Blok.PNG2 Aktywacja PG.PNG


Zespół Nasz Orange
  • 2354
  • 3944
  • 118

Powtarzające się i nowe błędy na koncie MO

Pardon @Konto usunięte. Faktycznie, to screeny z nowej wersji Emotikon: Zaskoczony

Sieeee nie potrzebnie zasugerowałem (z góry!) zawartą w nich kolorystyką Emotikon: zakłopotany

 

... Więc tfu!, tfu! - już nie musisz mi mówić nic więcej 😉

 

Sprawdziłem te sekcje na swoim koncie... I tak:

  • Zgoda - Spis telefoniczny → u mnie to śmiga
  • Wykazy połączeń → śmiga jak ta lala

Spróbuj sprawdzić te usługi za jakiś czas; powiedzmy dzisiaj wieczorem albo jutro rano.

 

Przyznaję, że opłaty abonamentowe dla poszczególnych usług (Wykaz poł. - stały: 3,69 zł, Wykaz poł. - jednorazowy: 0 zł, Wykazy połączeń: 0 zł) dla mnie również nie są intuicyjne. Spróbuję zgłębić ten temat 🙂

Konto usunięte

Nie dotyczy

Powtarzające się i nowe błędy na koncie MO


@Wiktornapisał(-a)

Sprawdziłem te sekcje na swoim koncie... I tak:

  • Zgoda - Spis telefoniczny → u mnie to śmiga
  • Wykazy połączeń → śmiga jak ta lala

Spróbuj sprawdzić te usługi za jakiś czas; powiedzmy dzisiaj wieczorem albo jutro rano.

 

Przyznaję, że opłaty abonamentowe dla poszczególnych usług (Wykaz poł. - stały: 3,69 zł, Wykaz poł. - jednorazowy: 0 zł, Wykazy połączeń: 0 zł) dla mnie również nie są intuicyjne. Spróbuję zgłębić ten temat 🙂


@Wiktor, u mnie dalej 500, ale błąd, bo przed chwilą chciałem ustawić, jak było w umowie (każdej). Jak zgłębisz resztę, to "odkop" temat.

"Droga, którą idziesz" (nucę), to:

IE https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie
https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-pakietowe