- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powtarzające się błędy w wersji 3.0 aplikacji MO
Wchodząc dzisiaj do aplikacji na pełnym logowaniu, zauważyłem w sumie trzy poważne błędy w działaniu.
Ponieważ mam dwa numery komórkowe, wcześniej zalogowałem się mobilną z pakietu OL i jak już na forum wspomniałem, musiałem tutaj też użyć opcji przypomnienia hasła. Natomiast dzisiaj logowałem się mobilną z Planu Komórkowego i błąd ten też dotknął opcji ratunkowej. Potem był problem bardzo jasnych treści zgód na obu usługach, a opisanych gdzieś wcześniej na forum. Sprawdziłem czemu tak jest, skoro na ekranie logowania obie ikonki imitujące smartfony miały dostosowanie kilku widocznych ikonek normalnego aparatu do pory, oznajmiającej, że tak powinno to wyglądać w porze dziennej. Nic z tego i dopiero "odhaczenie" w ustawieniach z automatu na porę nocną, opis zgód było widać wyraźnie. Trzeci, i najpoważniejszy, dotyczy zgód, gdzie na 15, trzy najwyraźniej nie podtrzymują zapisania wyboru przez użytkownika. Są to zgody 5,9 i 11 na obu komórkach. Ten sam problem występował także we wcześniejszej wersji. Zapisane zgody to nie zabawka, a narzędzie do podtrzymania, lub anulowania rabatów z tytułu zapisów umownych usług, gdzie rabaty występują. Taki scenariusz miałem raz i jeden miesiąc był bez rabatów. System stworzony przez człowieka zadziałał jak automat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powtarzające się błędy w wersji 3.0 aplikacji MO
Skupię się na trzecim, najpoważniejszym błędzie. OK? (Pierwsze dwa są już omówione/ane w innych tematach ). Bez wątpienia jest on związany z wersją 4.3 apki.
Wymień, proszę, treści zgód, które się nie zapisują w apce 🙂 i napisz jeszcze, na jakim koncie [usługa stacjonarna, mobilna itd.] jesteś wtedy zalogowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powtarzające się błędy w wersji 3.0 aplikacji MO
Celem sprawdzenia dla potwierdzenia, że nadal tak jest, zalogowałem się usługą mobilną z Orange Love. Przy okazji niejako, otwarły się tylko obie usługi mobilne. Piąta, dziewiąta i jedenasta, tj. zgody:
- Zgoda na kontakt na numery telefoniczne dostępne w Orange Polska S.A. w celu przedstawienia oferty Orange.
- Zgoda na używanie przez Orange Polska S.A. automatycznych systemów wywołujących w celach marketingowych.
- Zgoda na wykorzystanie moich danych transmisyjnych w celach marketingu usług telekomunikacyjnych Orange Polska S.A.
nie mam dalej zapisanych, czyli nie powtarzałem bezsensownych operacji.