Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Najnowsze błędy w wersji 4.3 aplikacji MO

Anonim

Nie dotyczy

Najnowsze błędy w wersji 4.3 aplikacji MO

4.3 appka.jpg

W najnowszej wersji aplikacji MO wygenerowały mi się dzisiaj błędy. M.in. podczas zalogowania się numerem z Planu Komórkowego. Najpierw miałem podgląd na wszystkie moje usługi mobilne i te powiązane w ramach Orange Love. Potem część z nich zniknęła i zostały tylko dwie mobilne. Po wylogowaniu się, podjąłem próbę zalogowania usługą stacjonarną i pojawił się komunikat o błędnych danych, więc skorzystałem z opcji przypomnienia hasła. Wpisałem najpierw numer konta klienta, ale komunikat o niepowodzeniu operacji zmienił moją decyzję. Wpisałem więc numer ewidencyjny klienta i wyskoczył ten sam komunikat. Z racji tego, że taka podpowiedź w aplikacji widnieje, to czemu miałbym nie przetestować? Ostatecznie wpisałem numer stacjonarny i tu kolejna bariera. Pamiętacie, jak rozstrzygaliśmy na forum co to jest PIN a co kod abonencki? Toteż najpierw, zgodnie z sugestiami wybrałem i wpisałem ustalony przeze mnie czterocyfrowy PIN, który okazał się błędny, więc ponowiłem próbę z kodem abonenckim z początku mojej przygody z Neostradą. "Załapało" i nie zmieniałem wcale hasła, tylko przepisałem i powtórzyłem hasło, którym logowałem się za pomocą usługi mobilnej. Przetestowałem także po ID Neostrady i tutaj zaskoczenie! Czterocyfrowy PIN wpuścił mnie do aplikacji. W trakcie przeglądania usług, w pewnym momencie wygenerował mi się stary, znajomy błąd z poprzedniej wersji appki. Wygląda więc na to, że teraz jakimś cudem, muszę korzystać z aplikacji, wpisując numery mobilne. A od samego początku przygody z aplikacją, zawsze logowałem się pierwszym, zarejestrowanym numerem usługi stacjonarnej w trakcie rejestracji konta MO. Potem dodawałem numery komórek. Adres mail pozostał do tej pory niezmienny. Nie za dużo namieszano w mojej kartotece? Samo przeglądanie usług w aplikacji jest w porządku, prócz zgłaszanych błędów i niedoskonałości kolejnej wersji zatwierdzonej do użytku dla klientów Orange.

Screenshot_20180527-102108.jpgScreenshot_20180527-102129.jpgScreenshot_20180527-102257.jpgScreenshot_20180527-102508.jpgScreenshot_20180527-103412.jpg

2 ODPOW. 2

Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10901
  • 150

Najnowsze błędy w wersji 4.3 aplikacji MO

Tutaj wersja apki nie ma raczej większego znaczenia.

 

Główny problem to:

  • brak możliwości odzyskania hasła do konta (nie do apki) za pomocą nr. ewidencyjnego?

czy

  • te powielane konta widoczne na screenie?

 

Bo chciałbym wiedzieć od czego zacząć 🙂

 

Anonim

Nie dotyczy

Najnowsze błędy w wersji 4.3 aplikacji MO


@Wiktornapisał(-a)

Główny problem to:

  • brak możliwości odzyskania hasła do konta (nie do apki) za pomocą nr. ewidencyjnego?

czy

  • te powielane konta widoczne na screenie?

 

Bo chciałbym wiedzieć od czego zacząć 🙂

 


@Wiktor, zacznij od nr ew.PNG, potem możesz przetestować, dlaczego tylko z ID Neostrady można. Problem powielania konta (konkretnie Planu Komórkowego) przerabialiśmy, tylko dalej nie wiem, dlaczego priorytet logowania w aplikacji zmienił się z usługi stacjonarnej na komórkową? To też mnie zastanawia, że logując się komórką, widzę wszystkie usługi, ale też one potrafią zniknąć i mam tylko na podglądzie widoczne dwie komórki. Natomiast jeżeli twierdzisz, że wersja appki nie gra roli, to co spowodowało, że opisałem psikusy? Może nastąpi stabilizacja, bo skłaniam się ku temu z powodu jakościowo lepszego podglądu do wszystkich usług. Gorzej natomiast z zarządzaniem, co też opisałem.