- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
Witam, od 2 dni skrzynka w laptopie nie może się połączyć z multiboxem, wyskakuje mi info żeby aktualizować hasło. Przez stronę normlanie się dostaję do całego konta. Ma ktoś pomysł co boli tego pacjenta ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
Przed chwilą dodałem swoje konto i wszystko hula:
A możesz zrobić screen gdzie masz info o aktualizacji hasła? (wymaż wszystkie dane indywidualne ze zdjęcia)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
Spróbuje w weekend jeśli dorwę się do laptopa na dłużej. Z jakimi serwerami łączy Ci się skrzynka ?? Bo raz mi wyrzuca błąd a teraz że błąd serwera.. Z pocztą na WP i Gmailem łączy się bez problemu, tylko z orangem nie chce..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
Konfiguracja serwerów POP3/SMTP:
Login: pełny adres email, np. jan.kowalski@orange.pl
Serwer POP3 (dla wiadomości przychodzących): mail.orange.pl
Port dla wiadomości przychodzących: 995
Serwer SMTP (dla wiadomości wychodzących): mail.orange.pl
Port dla wiadomości wychodzących: 587
Zabezpieczenia: SSL/TLS
Oczywiście trzeba zaakceptować wszystkie problemy z certyfikatami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
No i mam problem z portem wiadomości przychodzących. Wiadomości mogłem wysyłać cały czas jak się okazało bo mam ten port co podałeś. W outlook'u musiałem ręcznie wpisać porty i zamiast 995 musiałem dać 110, wtedy outlook ściągnął całą pocztę. Natomiast w poczcie windowsa tak jak wyżej pisałem, dalej nie działa port wiadomości przychodzących i już chyba wszystkie dostępne wykorzystałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
Tak. Ale już poszło, ręcznie zacząłem konfigurować porty na te co mi podałeś i się udało. Był obrany zły format. W outlooku'u port na przychodzące mam 110 a w Windowsie 995. W Windowsie ściągał w automatycznej konfiguracji format:
serwer poczty przychodzącej
mx.internetdsl.pl:993:1
serwer poczty wychodzącej
mail.orange.pl:587:0
Ten serwer poczty przychodzącej nie miał żadnego certyfikatu więc zmieniłem na: mail.orange.pl
i kombinowałem po kolei porty :110:0, :110:1, :995:0, :995:1 bo myślałem że to jedyna poprawna forma. Natomiast miało być:
serwer poczty przychodzącej
mail.orange.pl:995:
serwer poczty wychodzącej
mail.orange.pl:587: (i tu już bez znaczenie czy 0 czy bez)
Nie mniej, bardzo dziękuję za szybki odzew i pomoc, bo bez wiedzy na temat istnienia portu 995 i tego jak u Ciebie to wyglądało mógłbym dalej błądzić i szukać wiatru w polu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Outlook nie łączy się z multiboxem
Już pomijam fakt, że dopiero się skumałem, że outlook to nie to samo co poczta windowsa..