- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie jest w stanie przez 6 miesięcy wysłać druku zawartej umowy, zintegrować kont i przeliczyć
Zgodnie z ofertą wcześniej złożoną i potwierdzoną za pośrednictwem infolinii, w październiku 2018 zobowiązali się Państwo (ORANGE) do wysłania dokumentów łączących Internet stacjonarny i telefon komórkowy w jedną umowę w pakiecie Orange Love. Kwota zobowiązania po wszystkich rabatach wynosić miała 79,99 zł.
Orange nie wysłało jednak druku uzgodnionej umowy a druk umowy na inny pakiet usług.
Po rozpatrzeniu reklamacji z grudnia 2018 i odsłuchaniu rozmowy sprzedażowej Orage przyznało, że wysłało druk niewłaściwej umowy a także, że obłędnie naliczało opłaty oraz potwierdziło wystąpienie nadpłaty na koncie. Orange zobowiązało się (po raz kolejny) do wysłania
Do dnia stycznia 2019 Orange nadal nie przesłało druku umowy. 7 lutego Otrzymałem odpowiedź na kolejne zgłoszenie w którym Orange potwierdza naliczanie stawek zgodnie z ofertą Orange Love (79,99 zł)
25.04.2019 ponownie zgłaszałem sprawę w trybie reklamacji. Odpowiedź z dnia 8 maja 2019 jest przykładem niekompetencji Orange:
Przez pół roku Orange nie jest w stanie przesłać prawidłowych dokumentów potwierdzających zawartą zdalnie umowę, twierdząc następnie że "W przypadku braku podpisania dokumentów nowe warunki świadczenia usług nie wejdą w życie. (…)" Nie zawarł Pan wyżej opisanej umowy."
Czy mogą mi Państwo wyjaśnić JAK mam podpisać dokumenty, których od blisko pół roku nie są Państwo w stanie mi przysłać, przy czym wielokrotnie w czasie rozmów (nagrywanych) potwierdzali Państwo zawarcie umowy, zlecenie wysłania dokumentów i naliczanie opłat wg. stawek tej "niezawartej" umowy??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie jest w stanie przez 6 miesięcy wysłać druku zawartej umowy, zintegrować kont i przeliczy
Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to skorzystaj z pomocy UKE czy innych mechanizmów opisanych w stopce pod odpowiedzią na reklamację. Bo już widać, że w ramach Orange się tego nie uda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie jest w stanie przez 6 miesięcy wysłać druku zawartej umowy, zintegrować kont i przeliczy
Dziękuję za informację o UKE. Zgłoszę tez do UOKiK. Zastanawiam się tylko czy nie uregulować tych niesłusznie naliczanych opłat, przejść do Plusa a z Orange "szarpać" się w wolnym czasie, którego nie mam za wiele?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange nie jest w stanie przez 6 miesięcy wysłać druku zawartej umowy, zintegrować kont i przeliczy
Nie wiem co dokładnie brzmiało w odpowiedzi. Podejrzewam, że ktoś źle lub niejasno napisał w odpowiedzi na reklamację. Musiałeś pewnie zamówić ofertę na nowo w dowolnym kanale sprzedaży (infolinia/czat i dokumenty kurierem lub osobiście w salonie). Wysłanie czystego druku i odesłanie go przez Ciebie zazwyczaj nie powoduje aktywacji nowej umowy - nie wiem czy o coś takiego chodzi, ale nikt z Orange tego nie powinien Ci proponować. A podejrzewam, że nic nie zamawiałeś jeszcze raz - to i nic się nie dzieje i koła się zamyka.