Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

wszystko wskazuje na to, ze bedzie troche czekania. Mam nadzieje ze nie jakos bardzo dlugo.

 

A czy w apce jest wjazd na konto?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

Nie wiem. Nie mam appki.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

a są jakieś przeciwskazania zeby ja zainstalować i sprawdzić? 🙂

nie upieram sie, ale wydaje mi sie, ze warto to zrobic, zwlaszcza jesli nie wiadomo ile czekania przed toba

 

link: https://www.orange.pl/aplikacja-moj-orange/dla-ciebie


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

@orange_50880331  podbijam to o czym pisze kolega @mD_360, zainstaluj apkę to nic nie kosztuje, a być może zadziała. Zawsze można odinstalować...


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

Przy próbie logowania nadal 500.

 

Aby się zarejestrować w appce konieczne jest połączenie z konsultantem i podanie PUK, stanu konta i kwoty ostatniego doładowania. Spoko, sprawdzę jak znajdę chwilę. Swoją drogą intrygujące. Naprawdę, aby zdobyć w appce dostęp do swojego konta trzeba gadać z konsultantem?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

Obecna sytuacja jest następująca. Panel nadal nie działa. W międzyczasie odświeżyła się automatycznie usługa bez limitu do wszystkich, ale Orange pobiera kasę z konta. W ten sposób na teraz stan jest taki, że wyzerowało mi stan kasy na koncie pomimo włączenia usługi bez limitu do wszystkich i nie mogę już ani dzwonić ani wysyłać SMSów. Do ****** to jest całkowicie. Cyrk.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania


@orange_50880331napisał(-a)

 

Aby się zarejestrować w appce konieczne jest połączenie z konsultantem i podanie PUK, stanu konta i kwoty ostatniego doładowania. Spoko, sprawdzę jak znajdę chwilę. Swoją drogą intrygujące. Naprawdę, aby zdobyć w appce dostęp do swojego konta trzeba gadać z konsultantem?


w niektórych przypadkach tak wlasnie odbywa sie dodatkowa autoryzacja. Chodzi o bezpieczenstwo.

info za stroną: https://www.orange.pl/omnibook/rejestracja-konta-w-aplikacji-moj-orange#dla-klienta#brak#jak-zalozyc...
fragment: "W innych przypadkach potwierdzenie tożsamości odbędzie się na czacie lub w trakcie rozmowy z naszym konsultantem"


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

Dzięki i w ogóle. Jestem przekonany, że wszystko jest w 100% zgodnie z regulaminem. Nawet w 200%. Tyle tylko, że efekt jest taki, że reklamę mają centralnie w 4 literach i już drugi tydzień przeleciał - logowanie nadal nie działa. Mam SMS zwrotny z *103*# ze stanem konta i mam SMS zwrotny na *110*34# że usługi aktywne, a efekt jest taki, że ściągnęli mi prawie 15PLN w 5 dni za usługi, które niby mam bez limitu. Obecnie stan jest taki, że nic nie działa, bo nie mam środków, a konto wygaśnie pojutrze. Rewelacyjna sieć. Naprawdę - można polegać jak na Zawiszy, tylko szkoda, że Arturze... Dno i metr mułu.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6635
  • 27220
  • 217

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

@orange_50880331 

Reklamuj do skutku przez telefon. Kontakt z BOK jest przecież darmowy.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 25
  • 0

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

Oczywiście, że mogę reklamować. Pytanie po co? Jak widać reklamacje rozpatrują bez zbędnego pośpiechu. Wczoraj zarejestrowałem nowy starter w Plusie. Sądzę, że moja przygoda z Orange się właśnie kończy i tyle.