- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Po prawie 2 latach w Orange (nie liczą wcześniejszych lat, bo była przerwa na inną firmę) mogę powiedzieć, że praktycznie nie ma obsługi w firmie Orange. Dlaczego tak uważam ?
A to dlatego :
- brak możliwości kontaktu z firmą w formie elektronicznej : sms, e-mail. Z informacji jakie uzyskałem na FB wynika, cyt. : "nie oferujemy obecnie adresu e-mail do kontaktu". Kiedyś był : bok@orange.pl Czyżby Orange bało się, że tego typu dokument może posłużyć w sprawie ?
- na dzień dzisiejszy są TYLKO dwie możliwości kontaktu z Orange :
- pierwsza przez Czat, nie POLECAM, bo najczęściej po kilku linijkach wyskakuje komunikat o awarii i brak odpowiedzi,proszę spróbować później,
- infolinia (dramat, dramat, dramat), gdyż najpierw trzeba "zaliczyć" boot'a Maxa. I nie ważne czy dzwonisz na Infolinię bezpośrednio, czy przez aplikację, gdzie już wybrałeś temat rozmowy, efekt jest ten sam : milion pytań do, weryfikacja, nr usługi , pesel, itp. A Ty chcesz TYLKO pogadać z konsultantem z działu np. technicznego (na przykład). I jak Ci się udało "przejść" Maxa, to musisz uzbroić się w cierpliwość, wysłuchać melodyjki, przerywanej komunikatem "aktualnie. wszyscy nasi konsultanci prowadzą, rozmowy, proszę czekać."
- A jak Udało Ci się doczekać rozmowy z konsultantem ( w międzyczasie się nie rozłączyłeś), to możesz mieś DUUUUUUUUUUŻĄ pewność, że Twoje zgłoszenie zamiast reklamacji będzie miało status zgłuszenia technicznego. Mogę Ci to zagwarantować.
Brawo Orange, numero uno !!!!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli chodzi o kontakt z infolinią.
Narzekasz na komunikat o zajęciu wszystkich konsultantów. Pokaż mi infolinię gdzie się z tym nie spotkałeś.
ZUS to ma wesoło. Tam już na wstępnie usłyszysz komunikat, że wszystkie linie zajęte skorzystaj z e-wizyty . To jedyna i infolinia gdzie się z tym spotkałam. Oczywiście jak już trafiasz na odpowiednią kolejkę też czekasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klientów w Orange
@Ranzesik-58 Nie napisałeś niczego, o czym nie wiemy. Czym jednak możemy służyć i w czym pomóc, bo na te wymienione rzeczy nie mamy wpływu, choć czasem także ich nie rozumiemy i nie trawimy...jako klienci
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klientów w Orange
@agat13 zdaje się że w niczym nie możemy pomóc gdyż sądząc po tym wpisie Rozwiązano: Videostrada - co to jest za usługa? – Strona 3 - Nasz Orange kolega podjął już decyzję. Wpis powyżej chyba wyraża tylko opinię kolegi o obsłudze klienta przez Orange...i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klientów w Orange
@slav72 Może i tak, ale takie uwagi można było zamieścić jako opis ostateczny pod tamtym wątkiem. Jako podsumowanie, przemyślenia itp
Jeśli założył kolejny wątek może jednak ma jakieś problemy poza nazewnictwem czy zgłoszeniami w sprawie dysku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli chodzi o kontakt z infolinią.
Narzekasz na komunikat o zajęciu wszystkich konsultantów. Pokaż mi infolinię gdzie się z tym nie spotkałeś.
ZUS to ma wesoło. Tam już na wstępnie usłyszysz komunikat, że wszystkie linie zajęte skorzystaj z e-wizyty . To jedyna i infolinia gdzie się z tym spotkałam. Oczywiście jak już trafiasz na odpowiednią kolejkę też czekasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa klientów w Orange
Pięknie dziękuję za sugestię. Masz rację, to właściwie nadaje się na podsumowanie tamtej dyskusji i nie potrzebnie zacząłem nowy wątek. Już się poprawiam.
Jeszcze raz dziękuję.