Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa klientów w Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 27
  • 89
  • 0

Obsługa klientów w Orange

Witam,

Po prawie 2 latach w Orange (nie liczą wcześniejszych lat, bo była przerwa na inną firmę) mogę powiedzieć, że praktycznie nie ma obsługi w firmie Orange. Dlaczego tak uważam ?

A to dlatego :

  • brak możliwości kontaktu z firmą w formie elektronicznej : sms, e-mail. Z informacji jakie uzyskałem na FB wynika, cyt. : "nie oferujemy obecnie adresu e-mail do kontaktu". Kiedyś był : bok@orange.pl Czyżby Orange bało się, że tego typu dokument może posłużyć w sprawie ?
  • na dzień dzisiejszy są TYLKO dwie możliwości kontaktu z Orange :
  1. pierwsza przez Czat, nie POLECAM, bo najczęściej po kilku linijkach wyskakuje komunikat o awarii i brak odpowiedzi,proszę spróbować później,
  2. infolinia (dramat, dramat, dramat), gdyż najpierw trzeba "zaliczyć" boot'a Maxa. I nie ważne czy dzwonisz na Infolinię bezpośrednio, czy przez aplikację, gdzie już wybrałeś temat rozmowy, efekt jest ten sam : milion pytań do, weryfikacja, nr usługi , pesel, itp. A Ty chcesz TYLKO pogadać z konsultantem z działu np. technicznego (na przykład). I jak Ci się udało "przejść" Maxa, to musisz uzbroić się w cierpliwość, wysłuchać melodyjki, przerywanej komunikatem "aktualnie. wszyscy nasi konsultanci prowadzą, rozmowy, proszę czekać."
  3. A jak Udało Ci się doczekać rozmowy z konsultantem ( w międzyczasie się nie rozłączyłeś), to możesz mieś DUUUUUUUUUUŻĄ pewność, że Twoje zgłoszenie zamiast reklamacji będzie miało status zgłuszenia technicznego. Mogę Ci to zagwarantować.

Brawo Orange, numero uno !!!!

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Obsługa klientów w Orange

Jeśli chodzi o kontakt z infolinią.

Narzekasz na komunikat o zajęciu wszystkich konsultantów. Pokaż mi infolinię gdzie się z tym nie spotkałeś.

ZUS to ma wesoło. Tam już na wstępnie usłyszysz komunikat, że wszystkie linie zajęte skorzystaj z e-wizyty . To jedyna i infolinia gdzie się z tym spotkałam. Oczywiście jak już trafiasz na odpowiednią kolejkę też czekasz. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14464
  • 59430
  • 722

Obsługa klientów w Orange

@Ranzesik-58 Nie napisałeś niczego, o czym nie wiemy. Czym jednak możemy służyć i w czym pomóc, bo na te wymienione rzeczy nie mamy wpływu, choć czasem także ich nie rozumiemy i nie trawimy...jako klienci


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Obsługa klientów w Orange

@agat13 zdaje się że w niczym nie możemy pomóc gdyż sądząc po tym wpisie Rozwiązano: Videostrada - co to jest za usługa? – Strona 3 - Nasz Orange kolega podjął już decyzję. Wpis powyżej chyba wyraża tylko opinię kolegi o obsłudze klienta przez Orange...i tyle.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14464
  • 59430
  • 722

Obsługa klientów w Orange

@slav72 Może i tak, ale takie uwagi można było zamieścić jako opis ostateczny pod tamtym wątkiem. Jako podsumowanie, przemyślenia itp

Jeśli założył kolejny wątek może jednak ma jakieś problemy poza nazewnictwem czy zgłoszeniami w sprawie dysku.

 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3918
  • 20

Obsługa klientów w Orange

Jeśli chodzi o kontakt z infolinią.

Narzekasz na komunikat o zajęciu wszystkich konsultantów. Pokaż mi infolinię gdzie się z tym nie spotkałeś.

ZUS to ma wesoło. Tam już na wstępnie usłyszysz komunikat, że wszystkie linie zajęte skorzystaj z e-wizyty . To jedyna i infolinia gdzie się z tym spotkałam. Oczywiście jak już trafiasz na odpowiednią kolejkę też czekasz. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 27
  • 89
  • 0

Obsługa klientów w Orange

Pięknie dziękuję za sugestię. Masz rację, to właściwie nadaje się na podsumowanie tamtej dyskusji i nie potrzebnie zacząłem nowy wątek. Już się poprawiam.

Jeszcze raz dziękuję.