- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od MIESIĄCA proszę o naprawienie problemu związanego z kodem abonenckim i pomimo 5 (PIĘCIU) obietnic o realizacji naprawy do dziś nie mogę korzystać ze swojego konta, pomimo iż wszystko mam opłacone.
Zostaje odsyłany to na czat to na infolinie i tak w kółko.
Otrzymuję coraz to nowe obietnice (bez pokrycia, nic nie jest naprawione).
Zarówno aplikacja jak panel na orange.pl prosi mnie o kod abonencki, którego nie posiadam (mam ofertę na kartę). Z artykułów orange wynika, że kod abonenckim to kilka ostatnich cyfr kodu PUK (również nie działa) i operator zapewnił, że od X czasu dla oferty na kartę nie ma już kodu abonenckiego. Przez to nie mogę kompletnie używać pakietów, wyłączyć poczty itp - nic nie mogę zrobić!
- Mam pytanie dlaczego sieć ORANGE olewa, nie szanuję i kłamię swoich Klientów?
- Czy w takim przypadku przysługuję mi zwrot kosztów jakie poniosłem skoro usługi nie funkcjonują prawidłowo i nie potraficie tego naprawić?
- Co grozi ORANGE za oszukiwanie swoich Klientów?
- Czemu operatorzy czatu kłamią Klientów sieci Orange i wprowadzają ich świadomie w błąd?
Proszę o odpowiedzi.
Przesłałem także tą informację do UOKiK - na bieżąco w tym i wielu innych wątkach, na innych forach będę Was informował o postępach w niniejszej sprawie. I przestrzegam przyszłych Klientów przed tak aroganckim zachowaniem ze strony sieci ORANGE.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie poczty głosowej - *110*03*00# i zielona słuchawka. usługi włączać też można sms, nie neguję problemu @toomasz, ale tragedii nie ma, Play też mi robi takie cuda na kartę mam sim, kontroluję to kodami, jak się chce to się da, tyle ode mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Sprawy które opisujesz dotyczą serwisu Mój Orange, który zgodnie ze swoim regulaminem nie jest usługą telekomunikacyjną, a usługą świadczoną drogą elektroniczną. To pod kątem prawnym ma to istotne znaczenie.
Co do oszukiwania/kłamania, to zawsze kwestia doboru pracowników. Powinieneś zawsze otrzymywać informacje, że termin naprawi jest przewidywany, a nie gwarantowany. Ew. przy jego zmianie ktoś ze strony operatora powinien Cię przeprosić.
Z uwagi na to, że serwis mój Orange nie jest usługa płatną, więc jako tako za jego niedziałanie nie przysługuje odszkodowanie. Jeśli przez niedziałanie serwisu ponosisz jakieś straty powiązane z usługami telekomunikacyjnymi, to jak najbardziej warto wymierzyć jakoś te straty i oczekiwać ich naprawy/zrekompensowania. Warto też poszukać innych mechanizmów aktywacji/dezaktywacji/sprawdzanie usług np. przez USSD, SMS.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
@aarek Niestety to forum oniemiało po napisaniu mojej odpowiedzi i wstawiło pusty post. Niestety nie chce mi się produkować od nowa.
Pokrótce:
Co do oszukiwania/kłamania, to zawsze kwestia doboru pracowników. Powinieneś zawsze otrzymywać informacje, że termin naprawi jest przewidywany, a nie gwarantowany. Ew. przy jego zmianie ktoś ze strony operatora powinien Cię przeprosić.
OTRZYMYWAŁEM ZAWSZE KONKRETNY TERMIN NAPRAWY, NIGDZIE NIE BYŁO NAPISANE, ŻE TERMIN JEST PRZEWIDYWANY
Z uwagi na to, że serwis mój Orange nie jest usługa płatną, więc jako tako za jego niedziałanie nie przysługuje odszkodowanie. Jeśli przez niedziałanie serwisu ponosisz jakieś straty powiązane z usługami telekomunikacyjnymi, to jak najbardziej warto wymierzyć jakoś te straty i oczekiwać ich naprawy/zrekompensowania. Warto też poszukać innych mechanizmów aktywacji/dezaktywacji/sprawdzanie usług np. przez USSD, SMS.
SERWIS MÓJ ORANGE NIE JEST PŁATNY, ALE USŁUGI ORANGE TAK.
SKORO PŁACĘ ZA USŁUGI TO POWINIENEM MÓC NIMI ZARZĄDZAĆ I PRAWIDŁOWO Z NICH KORZYSTAĆ
ZATEM W JAKI SPOSÓB MOGĘ NP. WYŁĄCZYĆ POCZTĘ GŁOSOWĄ?
ANI APLIKACJA NA TELEFON, ANI SERWIS ON LINE NIE MOŻE TEGO ZROBIĆ - WSZYSTKO CHCE KODU ABONENCKIEGO...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączenie poczty głosowej - *110*03*00# i zielona słuchawka. usługi włączać też można sms, nie neguję problemu @toomasz, ale tragedii nie ma, Play też mi robi takie cuda na kartę mam sim, kontroluję to kodami, jak się chce to się da, tyle ode mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Mam Play i nie mam akurat tam żadnych problemów, zresztą nie interesuję mnie inna sieć tylko konkretnie Orange, którą opłacam.
Nie chodzi tutaj, że jak się chce to się da - płacę to mam otrzymać wszystko poprawnie działające.
Nie działa - piszę - czekam - problem rozwiązany.
Natomiast tutaj jest inny schemat:
Nie działa - piszę - czekam - piszę - czekam - czekam - piszę - czekam - czekam - problem NIEROZWIĄZANY
Więc chyba jednak coś jest nie, tak?
Pomijam już sam fakt traktowania klienta i robienia z niego idioty - to jest niedopuszczalne. I o to głównie mam pretensje - po co podawane są terminy, obietnice jak nic nie jest realizowane.
Czy konsultant nie mógł mi napisać prawdy (zamiast mnie kłamać) albo innego sposobu na zarządzanie usługami? Nie było by tematu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Nie rozumie problemu nadal, wszystkie usługi można sprawdzić kodem, kodem aktywować, tu taki pierwszy z kraja przewodnik Prawdziwy kosmos w Orange na kartę, da się żyć bez Mój Orange, w Play mam 3 nr i kontroluję to kodami, szybciej jest, oczywiście jak się chcesz wyżalić na brak dostępu do Mój Orange to spok , ale tragedi nie ma, ba u każdego operatora takie wpadki bywają, jeśli kasa nie znika gdzieś i usługi działają to moim zdaniem ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
@Anonim dzięki za kod - poczta wyłączona.
Problemem tak jak napisałem jest stosunek do klienta i wprowadzanie go w błąd.
Zresztą również nie bardzo rozumiem jakim problemem jest wyłączenie tego kodu abonenckiego w aplikacji? Czy to naprawdę jest nie możliwe, aby aplikacja działała mi poprawnie? Zajmie to miesiąca, dwa czy trzy OK - operator powinien napisać - naprawimy wszystko za X czasu i tyle.
A nie podawać co tydzień, że jest zrobione, będzie zrobione albo co rozmowę pytać o co chodzi (musiałem opisywać swój problem 10 razy - bez jaj).
- « Poprzedni
- Następny »