- « Poprzedni
- Następny »
30-12-2018
19:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2018
19:53
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
@ewa555, nie wiem, do kogo, czy ogólnie dla @Piotrekk85 i @Anonim była ta informacja. To nie ułatwia zadania pomagającym i prośba jest taka, byś @xxxx (wspomnij o kimś na podglądzie ułatwi w kliknięcie w nick) otagowała.
Od siebie dodam jeszcze taką podpowiedź:
kod abonencki albo znajdziesz na swojej umowie, albo kodem abonenckim jest 6 ostatnich cyfr Twojego kodu PUK, jeżeli nie byłeś dotąd u operatora, a pisałeś, że dopiero co się rejestrowałeś. Albo, jeżeli jesteś klientem indywidualnym, to możesz odzyskać, zmienić, czy ustawić, dzwoniąc pod *100 lub 510100100, natomiast klient biznesowy, to na *600 lub 510600600. Kod możesz ustawić dla całego konta, lub dla konkretnego numeru komórki.
30-12-2018
19:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2018
19:55
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
A jako login jest wpisywany email z @? Też Cię prosi o kod abonencki? To trochę dziwne.
- « Poprzedni
- Następny »