- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czemu w Nowym Panelu nie ma wszystkich statusów zleceń i zgłoszeń, są tylko widoczne na mobilnej aplikacji
Nowy Mój Orange
Aplikacja Mobilna
Gdzie się podziały te zlecenia w nowym Mój Orange?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @Krzysztof018a 🙂
W nowym serwisie widać na razie historię zadań zlecanych tylko z jego poziomu, a więc to, co zostało zainicjowane przyciskiem na Nowym Mój Orange.
Apka (oparta jeszcze na starym serwisie) pokazuje historię zgłoszeń zleconych innymi kanałami. I stąd te różnice.
Zostaną one oczywiście "wyrównane", gdy już nastąpi pełna migracja apki do nowej platformy. Była o niej trochę mowa na wczorajszej AMIE 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @Krzysztof018a 🙂
W nowym serwisie widać na razie historię zadań zlecanych tylko z jego poziomu, a więc to, co zostało zainicjowane przyciskiem na Nowym Mój Orange.
Apka (oparta jeszcze na starym serwisie) pokazuje historię zgłoszeń zleconych innymi kanałami. I stąd te różnice.
Zostaną one oczywiście "wyrównane", gdy już nastąpi pełna migracja apki do nowej platformy. Była o niej trochę mowa na wczorajszej AMIE 🙂