Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy Mój Orange i problem z logowaniem

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Nowy Mój Orange i problem z logowaniem

Dzień Dobry 🙂 

Mam abonament w Orange na siebie. Faktury przychodzą normalnie na mój email. Opłacałem je poprzez aplikację Mój Orange. Logowałem się do niej poprzez numer telefonu i hasło. Potem PIN. Ostatnio pojawiła się (sama się zaktualizowała) nowa aplikacja Mój Orange do której trzeba zalogować się poprzez adres email. No i zaczyna się zabawa: 

 

- Podaję swój email i wbijam hasło jak przy starej aplikacji. Nie działa. 

- Wybieram przypomnienie hasła i podaję swój email. Nie ma takiego dresu w bazie 🙂

- Wybieram zarejestruj konto i podaję swój numer telefonu w Orange... "Upewnij się że numer jest w Orange" i nie można przejść dalej. 

- Na stronie Orange zalogowałem się na forum poprzez numer telefonu i hasło jak w starej aplikacji i pisze ten post. Więc tu jest ok. 

 

Na razie przywróciłem starą wersję 4.15. Rozumiem, że Nowy Mój Orange za jakiś czas zastąpi stary więc wolałbym już teraz dowiedzieć się co jest nie tak żeby w przyszłości nie zostać odciętym 🙂 

 

Pozdrawiam 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 1003
  • 1926
  • 172

Nowy Mój Orange i problem z logowaniem


@WiktorSobnapisał(-a)

Dzień Dobry 🙂 

Mam abonament w Orange na siebie. Faktury przychodzą normalnie na mój email. Opłacałem je poprzez aplikację Mój Orange. Logowałem się do niej poprzez numer telefonu i hasło. Potem PIN. Ostatnio pojawiła się (sama się zaktualizowała) nowa aplikacja Mój Orange do której trzeba zalogować się poprzez adres email. No i zaczyna się zabawa: 

 

- Podaję swój email i wbijam hasło jak przy starej aplikacji. Nie działa. 

- Wybieram przypomnienie hasła i podaję swój email. Nie ma takiego dresu w bazie 🙂

- Wybieram zarejestruj konto i podaję swój numer telefonu w Orange... "Upewnij się że numer jest w Orange" i nie można przejść dalej. 

- Na stronie Orange zalogowałem się na forum poprzez numer telefonu i hasło jak w starej aplikacji i pisze ten post. Więc tu jest ok. 

 

Na razie przywróciłem starą wersję 4.15. Rozumiem, że Nowy Mój Orange za jakiś czas zastąpi stary więc wolałbym już teraz dowiedzieć się co jest nie tak żeby w przyszłości nie zostać odciętym 🙂 

 

Pozdrawiam 


Cześć,


Nowy mój orange wymaga założenia nowego konta, które będzie przypisane do właściciela. Nasz Orange wymaga logowania starymi danymi dostępowymi. Więc w tym się wszystko zgadza - jedyna kwestia to:


- Wybieram zarejestruj konto i podaję swój numer telefonu w Orange... "Upewnij się że numer jest w Orange" i nie można przejść dalej. 

Spróbuj ponownie korzystając z tej strony: https://orange.pl/twojekonto/rejestracja - do rejestracji wymagane jest podanie 9-cyfrowego numeru (bez +48) lub ID neostrady (12 cyfr)

 

 

 

Jeśli nadal będzie problem, zaloguj się na https://orange.pl/zaloguj.phtml starymi danymi (login - numer telefonu) i wejdź na czata. Pracownicy czata lepiej niż infolinii ogarniają kwestie rejestracji (bo to oni w pierwszej kolejności się mierzą z tym tematem). 🙂

Ponadto kontakt na czacie jest bezpłatny 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9014
  • 14175
  • 275

Nowy Mój Orange i problem z logowaniem

@WiktorSob proponuję w tej sprawie zadzwonić na infolinię i niech sprawdzą, czy Twój adres e-mail jest podpięty pod konto NMO. Jeśli tak, to poproś o usunięcie i za kilka dni załóż konto na nowo przez www. Automatycznie po założeniu konta na nowo powinien być dostęp przez apkę NMO 5.6 tymi samymi danymi, co przez www.

 

Apka NMO jest sukcesywnie aktualizowana i udostępniania klientom Orange.

Osobiście proponuję zostać przy wersji 4.15, podaje najdokładniejsze dane, natomiast nowej apki 5.6 zainstalować i używać na innym smartfonie.

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 1003
  • 1926
  • 172

Nowy Mój Orange i problem z logowaniem


@WiktorSobnapisał(-a)

Dzień Dobry 🙂 

Mam abonament w Orange na siebie. Faktury przychodzą normalnie na mój email. Opłacałem je poprzez aplikację Mój Orange. Logowałem się do niej poprzez numer telefonu i hasło. Potem PIN. Ostatnio pojawiła się (sama się zaktualizowała) nowa aplikacja Mój Orange do której trzeba zalogować się poprzez adres email. No i zaczyna się zabawa: 

 

- Podaję swój email i wbijam hasło jak przy starej aplikacji. Nie działa. 

- Wybieram przypomnienie hasła i podaję swój email. Nie ma takiego dresu w bazie 🙂

- Wybieram zarejestruj konto i podaję swój numer telefonu w Orange... "Upewnij się że numer jest w Orange" i nie można przejść dalej. 

- Na stronie Orange zalogowałem się na forum poprzez numer telefonu i hasło jak w starej aplikacji i pisze ten post. Więc tu jest ok. 

 

Na razie przywróciłem starą wersję 4.15. Rozumiem, że Nowy Mój Orange za jakiś czas zastąpi stary więc wolałbym już teraz dowiedzieć się co jest nie tak żeby w przyszłości nie zostać odciętym 🙂 

 

Pozdrawiam 


Cześć,


Nowy mój orange wymaga założenia nowego konta, które będzie przypisane do właściciela. Nasz Orange wymaga logowania starymi danymi dostępowymi. Więc w tym się wszystko zgadza - jedyna kwestia to:


- Wybieram zarejestruj konto i podaję swój numer telefonu w Orange... "Upewnij się że numer jest w Orange" i nie można przejść dalej. 

Spróbuj ponownie korzystając z tej strony: https://orange.pl/twojekonto/rejestracja - do rejestracji wymagane jest podanie 9-cyfrowego numeru (bez +48) lub ID neostrady (12 cyfr)

 

 

 

Jeśli nadal będzie problem, zaloguj się na https://orange.pl/zaloguj.phtml starymi danymi (login - numer telefonu) i wejdź na czata. Pracownicy czata lepiej niż infolinii ogarniają kwestie rejestracji (bo to oni w pierwszej kolejności się mierzą z tym tematem). 🙂

Ponadto kontakt na czacie jest bezpłatny 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Nowy Mój Orange i problem z logowaniem

No w właśnie tu jest problem bo przy próbie rejestracji zawsze pokazuje "Czy to na pewno Twój numer w Orange? Sprawdź i wpisz jeszcze raz."

Numer jest poprawny poniewaz loguje się nim do starego Mój Orange jak i na to forum 😕 

 

Będę kontaktował się już dalej na chacie. 

 

Dzięki 

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 1
  • 3
  • 0

Nowy Mój Orange i problem z logowaniem

"W nowym Mój Orange loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji", "Nasz Orange wymaga logowania starymi danymi dostępowymi"
Ciekawe ok. 20 lat temu jak sie rejestrowalem jeszcze w IDEA Centertel to z tego co pamietam nie podawalem zadnego maila....