Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 13
  • 0

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

Założyłam Mamie konto w Orange na telefon stacjonarny. Orange wpadł na genialny pomysł zmiany Mój Orange. Skoro wszystko jest w systemie poco jeszcze weryfikacja z nieosiągalnym doradcą na czacie. Czy ktoś przeszedł  już przez ta weryfikację i jak długo to trwa?

17 ODPOW. 17
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5603
  • 9966
  • 149

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

@Becia19 zadzwoń na infolinię: 510 100 100 i wyjaśnij sprawę. Konsultant powonień pomóc i mają dostęp do Twojego konta oraz danych.

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 13
  • 0

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

Zadzwoniłam. Pogadałam sobie ze sztuczną inteligencją. Jak już łaskawie połączył z konsultantem. Usłyszałam, że potrzebny jest e-mail do logowania i kod do konta Orange np. PIN. Telefony stacjonarne przeważnie mają osoby 70+, już widzę jak wszystkie te osoby zakładają e-maile i lecą do Salonów, aby założyć kod w formie PIN-u do swoich telefonów. Niektórzy nawet nie maja aneksów do umowy podpisanej jeszcze z TP S.A. Jak zawsze Orange jest frontem do klienta. A podobno to nr 1 w Polsce.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5603
  • 9966
  • 149

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

@Becia19 no przecież jest numer 1. Czytaj między wierszami, nawet sam podałeś odpowiedź Emotikon: Mrugający

 

w przysparzaniu kłopotów klientom Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

za to na forum wtedy się dzieje Emotikon: Mrugający

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 704
  • 2527
  • 42

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

@Becia19 Założenie PINu może odbyć się bez udziału wizyty właściciela w salonie. Można to zrobić podczas kontaktu właściciela z BOK - co finalnie daje możliwość założenia konta w Mój Orange tak aby w pełni zarządzać posiadanymi usługami.

 

PS. Z Twojego punktu widzenia, rozumiem rozgoryczenie, jednakowoż podkreśleniu zasługuje fakt - że jest to kwestia bezpieczeństwa, a nie jak wspomniał @ketrasa "przysparzanie kłopotów klientom"

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5603
  • 9966
  • 149

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

@Bartłomiej to czemu Ty jako pracownik Orange umiesz wytłumaczyć sprawę i podpowiedzieć co i jak zrobić, a konsultanci na słuchawce mają duże kłopoty, żeby zwykłemu Kowalskiemu wytłumaczyć. Dziś jeszcze jedna sprawa dyskusyjna wyskoczyła. Usługa jest, ale nie wiadomo jak ją zamówić. 

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 533
  • 556
  • 17

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

@ketrasaw takiej sytuacji trzeba by odsłuchać rozmowę, żeby odpowiedzieć. Wspominana oferta jest na stronie. Natomiast zawsze jest to weryfikowane na podstawie adresu. Widocznie wpisując adres, który podaje Klient podstawia się inna oferta niż ta z 4G. Jeśli Klient chce konkretnie z 4G wystarczy, że zadzwoni albo tak jak w przypadku OL jest do kliknięcia guzik zamów rozmowę.

 

 

Pozdrawiam

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 704
  • 2527
  • 42

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

@ketrasa


@Becia19 

Zadzwoniłam. Pogadałam sobie ze sztuczną inteligencją. Jak już łaskawie połączył z konsultantem. Usłyszałam, że potrzebny jest e-mail do logowania i kod do konta Orange np. PIN.

 


Tak jak napisał @sebaswiderski - bez analizy danego przypadku, ciężko się wypowiedzieć - czy autorka otrzymała wszystkie niezbędne informacje i odpowiednie wsparcie czy też nie.

 

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 16
  • 13
  • 0

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

Nie otrzymała. Nie da się. Obecność właściciela obowiązkowa. Namów 70 latka do wizyty w Salonie.  Jak nie dowidzi, nie dosłyszy. A Wam w to graj. Niech Pani podpisze , a potem płaci , bo przecież emeryci starego portfela to milionerzy

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5603
  • 9966
  • 149

Telefon stacjonarny - weryfikacja w Nowym Mój Orange

@Becia19 spróbuj napisać upoważnienie na siebie z danymi Twojej mamy i swoimi, numerami usług itp. Z takim upoważnieniem udaj się do salonu Orange, najlepiej firmowego i z przedstawionym upoważnieniem powinno się udać załatwić sprawę.