Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

A ty nie zmieniaj tematu 😉


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo


@Anonimnapisał(-a)

@wscieklaewka, chyba nie będziesz miała traumy do końca żywota z tak marnego powodu? Było, minęło i świat idzie z postępem. Wiesz, jak długo mnie irytowały te przenosiny do NMO? Teraz, którymi drzwiami byś chciała wejść, zaproszenie do logowania jest klarowne. Nie wiem, dlaczego dzisiaj jeden z użytkowników przechodzi mękę przez stare do nowego. Ciekawe, czy pisząc na forum, spróbował bezpośrednio z zakładki MO? Ja omijam konto MO, logując się poprzez https://nasz.orange.pl i jak chcę skorzystać, to przez zakładkę MO wchodzę. Mój wybór Emotikon: Język


Uwierz mi, że próbowałem każdymi możliwymi drzwiami. wykorzystałem wszystkie opcje, jak sądzę. Przez pół roku dział techniczny próbuje uporać się z błędem który dotyczy również mojego konta, a ja twierdzę, że przez pół roku można napisać MNO od początku i oprogramować w taki sposób, żeby działał poprawnie. Poza tym wisi już kilka moich zgłoszeń w Orange i wydaje mi się, że jeśli byłaby to kwestia logowania się przez tą czy inną stronę, zapytano by mnie o to - "A czy próbował Pan ........ itd" (bo tego typu pytań też mi trochę zadano) 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo


@Anonimnapisał(-a)

Właśnie takich chętnych do pomocy potrzeba. @wscieklaewka, myślisz, że mnie nie boli, jak ktoś ma problem i po "drugiej stronie" (Orange) zero odzewu? Zastanawia mnie, dlaczego tak długo się męczy. Co by szkodziło przez tak długi czas użerki, chociaż raz usunąć skutecznie konto? Sądzę, że jest dobry czas ku temu i zarejestrować się od nowa. Ale nie powiem tego stanowczo, ponieważ tak naprawdę nie znamy wszystkich okoliczności. Sęk tkwi w tym, że niektórych trzeba "ciągnąć za uszy"...także, sorry, Ciebie (raz piszesz, że masz jeden, a gdzie indziej doczytuję, że masz drugi telefon)...chyba że kiepsko widzę literki. Właśnie tak wygląda wróżenie z fusów bardzo często, co potwierdzić mógłby niejeden H.


Najpierw próbowałem sam usunąć konto, później prosiłem o to dział techniczny, który nie informując dlaczego, oznajmił, że obecnie nie ma takiej możliwości technicznej. Mam prośbę - zrób proszę manuala - jak krok po kroku usunąć konto. Założenie nowego już wówczas pójdzie gładko, jak sądzę 🙂


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23
Anonim

Nie dotyczy

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo


@velyaronapisał(-a)
Najpierw próbowałem sam usunąć konto, później prosiłem o to dział techniczny, który nie informując dlaczego, oznajmił, że obecnie nie ma takiej możliwości technicznej. Mam prośbę - zrób proszę manuala - jak krok po kroku usunąć konto. Założenie nowego już wówczas pójdzie gładko, jak sądzę 🙂

@velyaro, trochę cierpliwości z mojej strony mi się przyda, by połapać się w tworzeniu przez Ciebie tematów. Ale postanowiłem po swojemu przetestować, co Ci nie wychodzi. Zobacz poniżej:

Pokaż szczegóły
@velyaro,

co masz?

1) - https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie

 

to masz na siódmej pozycji Moje dane i ustawienia-Usuń konto

2) - https://www.orange.pl/zaloguj.phtml - to masz prawie to samo, co w Ad1 z nieco inną grafiką i szczegółowy podpis pod wycinkiem (usuwanie konta)

3) - https://www.orange.pl/view/mojorange - to masz porównanie kont poniżej w linku

https://www.orange.pl/omnibook/porownanie-starego-i-nowego-konta-w-moj-orange

 

Ten jeden wycinek to specjalna dedykacja do moderatora Wiktora (nie mogę Go otagować tutaj) , ale jak tak też masz, to kombinuj.

Natomiast podglądu starego konta już nie mam, bo zostaje przesłonięte. Więc poproś @wscieklaewka

 

1NO.PNGAd 1NO.PNGAd2NO.PNG2 NO.PNG3 NO.PNG 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Stworzyłem raptem dwa tematy, z tym że ten drugi w obliczu pierwszego nie ma żadnego znaczenia. Założony jako "ciekawostka"

 

Dziękuję za Twój czas, poświęcony na stworzenie wskazówek, które jak rozumiem pokazują sposoby logowania się do MO, aby później w Ustawieniach przeprowadzić procedurę usunięcia konta.

 

Ja nie mogę zalogować się do konta, aby przejść dalej do ustawień.

po wpisaniu swoich dotychczasowych poświadczeń, pojawia się komunikat o przejściu do nowego MOpo wpisaniu swoich dotychczasowych poświadczeń, pojawia się komunikat o przejściu do nowego MOPo zatwierdzeniu komunkatu, kręci się kwadrat i pojawia się to.Po zatwierdzeniu komunkatu, kręci się kwadrat i pojawia się to.

Zwróć uwagę, że jestem zalogowany?! Klikam na pomarańczowego ludka, pojawia się stary mo z niedającym się usunąć banerem z pierwszego obrazu. Klikam na Zarejestruj teraz i ponownie błąd, itd, itd.

 

Nie mam jak dostać się do konta żeby je usunąć, a i konsultant na czacie też nie może tego dla mnie zrobić?!

 

Poza wszystkim wierzę że jest sposób na rozwiązanie tego problemu bez usuwania konta. Skasowanie go traktowałbym raczej jako ostateczność.

 

Anonim

Nie dotyczy

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

@velyaro, najpierw na spokojnie porównaj, pomyśl i działaj.

1 NO.PNG2NO.PNG

Anonim

Nie dotyczy

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

@velyaro, drugi krok testowy, to sprawdź rejestrację, zaznaczając, że nie jesteś klientem i wpisz usługę. Jak masz więcej, to powtórz manewr. Każdy komunikat, że użytkownik podanej usługi jest już zarejestrowany (coś w tym stylu), świadczy o tym, że w systemie usługa/usługi/ jest/są/.

Przechodzisz /po skutecznym wylogowaniu się/ do rejestracji w NMO z opcją klienta Orange.

Jeżeli w którymkolwiek momencie mail, albo hasło są niezgodne, to możesz mieć problem tylko w przypadku zlikwidowania adresu mailowego z okresu pierwotnej rejestracji w starym MO. Hasło, to bajka, bo używasz przypomnienia hasła. PESEL i nr. telefonu do otrzymania smsa jest istotny przy rejestracji, o ile jest w systemie i jak pokazywałem, w systemie stare konto było aktywne z tym podanym numerem/do otrzymywania powiadomień sms/. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Doceniam chęć pomocy, ale te wskazówki niewiele wnoszą 😕
Przy próbie rejestracji otrzymuję komunikat, że taki użytkownik już istnieje. Jako nowy - krzyczy że taki użytkownik już istnieje. Jako obecny klient Orange - krzyczy że usługa dla mnie jest już zarejestrowana. Usługa istnieje - nie została skasowana, tylko nie powiodła się jej migracja do nowego mo.

System jakby wypchnął moje dane ze starego mo i niekompletnie poukładał to w nowym mo. Coś po drodze zostało utracone.

Świadczy o tym fakt, że konsultant może zweryfikować mój numer w starym systemie, a w nowym już nie. Dlaczego?

 

Żeby nie ten baner zmuszający mnie do rejestracji w nmo, którego nie można zamknąć, mógłbym korzystać ze swoich danych w smo, które są dla mnie widoczne pod banerem,częściowo odsłonięte, ale nie mogę tam nic kliknąć.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo

Najwyraźniej twoje dane się rozjechały i są niespójne. I nie pomoże tu żaden konsultant ani technik, bo aplikacje których używają do obsługi systemu nie przewidziały takiego przypadku. Prawdopodobnie pomoże tylko deweloper, który zna system od podszewki (baza danych, tabele, indeksy) i wiedziałby co ręcznie poprawić albo usunąć ale nie wiem czy w Orange takie rzeczy są możliwe do realizacji...