- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
Czemu. Ciagle ograniczajcie moja swobodę. Znowu muszę coś ustalać, nowe loginy i hasła bo wy sobie wprowadzacie jakieś ... nowe moj Orange... pierw Orange, później moj Orange a teraz nowe moj Orange. I co tu się zmienia? Ano zmiana to ograniczenia w stosunku do funkcji które są w moj Orange aktualnie. Czemu wymuszacie odemnie przejścia, ńie mogę nawet odmówić. Zrobiłem nowy profil i wolałbym jednak stare. Bardziej intuicyjne, a te nowe bardzo ogranicza, wiele funkcji sterowania widać usunęliście bo? ... wolicie by wiara dzwoniła i czekała po godzinie na słuchawce by się czegoś dowiedzieć.... dno!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
@Hashtag, pokaż chociaż jeden screen, na którym etapie masz największy problem. Gdzie i co jest nie tak, że prosisz o wsparcie? Napisz konkretnie, a postaramy się na miarę swoich możliwości pomóc. Skoro już coś napisałeś, to widzisz, że nie boli. Są "przemeblowania" i trzeba wykazać minimum cierpliwości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
- Oni zawsze myślą ze robią coś dobrze a wychodzi jak zawsze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-M%C3%B3j-Orange/Nowe-i-stare-konto-M%C3%B3j-Orange-por%C3%B3wn...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
Wszystko niby pięknie ale wczoraj przeszedłem do nowego Mój Orange i co? dzisiaj nie działa!
Wczoraj musiałem ustalać nowe hasło, po przejściu do nowego Mój Orange wczoraj widziałem swoje trzy usługi (tak jak w starym panelu) ale dzisiaj próbuję się zalogować na nowe hasło i...nie działa. Co dziwne na stare hasło loguję się do starego Orange online ale zamiast widoku poprzedniego panelu widzę informację, że zarejestrowałem się w nowym Mój Orange. Klikam Przejdź do nowego Mój Orange i co? wyskakue błąd! to niedopuszczalne! po co te zmiany skoro mam teraz problem, żebyw ogóle zobaczyć swoje usługi. Nowe hasło nie działa, działa stare ale nie widzę starego konta tylko informację ale nowe nie działa!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
@OrangeKlient, a z zakładki forum Mój Orange jaka reakcja? Pokaż autentyczny screen z godziną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
To co żeście zrobili zmieniając stronę i sposób logowania na orange online to zwykłe chamstwo! Dziś po raz pierwszy zostałem niejako "zmuszony" do zmiany sposobu logowania. Nikt nie pytał mnie czy w ogóle chcę jakichkolwiek zmian. Teraz by się zalogować muszę podawać swój adres mailowy. A może nie chcę go Wam podawać? Wcześniej wystarczał login i hasło. Teraz by autoryzować pewne operacje wymaga się ode mnie podania numeru telefonu, a jeśli nie jestem już w Orange i mam tylko internet mobilny? Znów zacznie się handlowanie mailami i numerami dla firm zapraszających na pokazy garnków. Czy ja Wam mówię jakie macie mieć firanki na oknach? Nie narzucajcie tego tak "bo już" i koniec. Loguję się i co widzę? Pełno zakładek z których nic nie wynika, okazało się że mam limit danych 200GB a umowę którą mamy zakłada limit 85GB. Skąd te 200? Dzwoniłem na infolinię, nikt nie wie, proszę: Niech mi Pani pokaże gdzie znajdę tę informację na stronie internetowej, to mi chciała wcisnąć ofertę orange love i instalację aplikacji na telefon. Zero pomocy! Daty końca umowy nie widać, limitu dostępnego nie widać, limitu ogólnie z umowy nie widać, tylko zakładki, duże literki i dublowanie informacji nawet jeśli wejdziesz w jakieś "pokaż szczegóły" lub tym podobne określenia. Tak samo popsuliście wygląd strony ogólnej, tylko graficzki, obrazki, wielkie literki...przykład? Oferta na kartę: wchodzisz i nic tam nie ma...jakie są dostępne teraz plany taryfowe: kiedyś był zetafon, minutofon, orange pop itd...Teraz tam nic nie ma, wszystko jest tak nieczytelnie zrobione. Zamiast upraszczać, zbijać informację w jedno to rozbudowaliście tę stronę tak samo jak kiedyś tworząc oferty pelikan, delfin i inne miłe zwierzątko (żółw?). Przecież w tym nikt się już nie łapie! I na dodatek wprowadzacie w błąd...dzwonisz na infolinię, wita Cię miły głos "Witamy w Orange, sieci nr 1" Nie macie najwięcej zarejestrowanych kart SIM, z internetem mobilnym może tak, ale jeśli tak jest to już powinniście mieć sprawę w UOKiK za wprowadzanie w błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
Założyłem właśnie konto w tym nowym mój Orange i nigdzie nie widzę wykazu połączeń, billingu, jakkolwiek to nazywać. Czy taka opcja dopiero się pojawi, musi to się zmigrować z mojego starego konta czy jak to będzie wyglądać? Liczę na szczegółowy wykaz i podsumowanie wykorzystanych minut, internetu itd, choć to w zasadzie bardziej dla ciekawości i statystyk, mając prawie wszystko bez limitu albo internet w ogromnych ilościach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
@maxplastic, system działa z lekkim poślizgiem, więc uzbrój się w cierpliwość. W aplikacji MO, po pełnym zalogowaniu też będziesz miał wgląd w szczegóły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe Moj Orange- to jakieś szaleństwo
Po prostu ręce opadają...Od dawna sie opiekuję telefonem na karte mojej starej ciotki, która pojęcia nie ma co to SMS i mieszka daleko ode mnie. I każecie mi się logowac do nowego Orange- gdzie weryfikacją bedzie kod przez sms..no ludzie...?!
Osobny rozdział, to koszty rozmów telefonicznych z BOK :((
Ale na co ja liczyłam ..., że na świecie będzie lepiej ?!...
- « Poprzedni
- Następny »