Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

Anonim

Nie dotyczy

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

Dla Ciebie to nie problem...angielski znasz i nie trzeba prowadzić za rączkę. Ostatnio parę razy to ja miałem problem i posiłkowałem się translatorem. Poszło nieźle.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 156
  • 157
  • 3

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

Ja od rana posiadam 4.6.1 była w Google Play dla wszystkich. U mnie świeci się właczone.

Anonim

Nie dotyczy

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

@ludwik1, też już zaktualizowałem...z problemem hasła, które przypomniałem aplikacji (to samo), żeby mi nie wykręcała numerów. Poza pierwszym wyjątkiem na mobilnej z Planu Komórkowego (chyba nie załapało), to teraz wszystkie świecą na zielono. W mobilnych 13 uprawnień, a w pozostałych naliczyłem 10. No jeden raz "Coś poszło nie tak" przy próbie przełączania usług, ale myślę, że się "dotrze".


Zespół Nasz Orange
  • 2986
  • 12610
  • 151

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

W takim razie wygląda na to, że jest łoookej 😉

Dobrze opisałeś swoje wątpliwości w temacie Menu aplikacji-Moje okazje (na marginesie: później się się jeszcze w nim wypowiem Szczęśliwy mężczyzna). Myślę, że wyrażona (lub nie) tam zgoda nie ma wpływu na "zachowanie" uprawnienia 'Automatyczne dodawanie do kalendarza'. Trochę to przetestowałem i nie odnalazłem tam takich prawidłowości. Dlatego nie wiązałbym ze sobą tych dwóch rzeczy. Nie zmienia to jednak faktu, że włączenie takiego uprawnienia przy braku wyrażonych zgód nie ma zbytniego sensu i - w sumie - wdrożenie takiej zależności byłoby... czymś na plus 🙂


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1686
  • 7

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

W końcu i ja postanowiłem przejść na MO 4.6.1 a miałem starą, która już prawie niczego nie chciała pokazywać... Mam Androida 5.1.1. i pakiet LOVE Orange. Aktualizacja za cholerę nie chciała przejść, musiałem odinstalować poprzednią i dopiero się udało. Przy pierwszym uruchomieniu podałem nr telefonu stacjonarnego i hasło jakiego używałem w poprzedniej wersji - weszło. Pokazało wszystkie usługi a jako aktywna została ustawiona usługa tv. Zmieniłem aktywną na mobilną i dostałem komunikat:

Bład wczytywania. Twoje konto nie umożliwia zalogowania się do aplikacji. Skontaktuj się...

I tyle, bo "spróbuj ponownie" dawało ten sam komunikat i żadnych innych możliwości a wystartowanie MO od początku też daje tylko ten komunikat i tyle - ratunku!

Coś mi się tu na forum przewinęło o problemach z MO ale może jakiś heros od ręki mnie nakieruje na właściwe tory?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38950
  • 1390

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

Załóż oddzielnie konto na komórce i nim się loguj.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1686
  • 7

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

Ale jak? Czyli wygląda na to, że muszę odinstalować aplikację (bo ona w tej chwili do niczego się nie nadaje, po uruchomieniu daje ww. komunikat i tyle) i po ponownym zainstalowaniu spróbować zalogować się posługując się numerem mobilnym?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38950
  • 1390

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

Nie, nie masz opcji przełączania się między kontami?
Jak masz kafelki, przesuń palcem z góry na dół ekranu.

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1686
  • 7

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

Panie, jakie kafelki?!

Teraz mam tak, że po wystartowaniu appki i kręceniu się klepsydro-kółka przez kilka sekund na ekranie początkowym z numerem wersji dostaję ekran z wyżej opisanym komunikatem i jedynym dostępnym przyciskiem "Spróbuj ponownie". Mogę kliknąć i po chwili dostaję to samo albo wywalić appkę z poziomu Androida. I to wszystko co mogę, kompletna kicha!


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1686
  • 7

Nowa wersja apki Mój Orange - 4.6 (Android)

No dobra, wyczyściłem dane aplikacji i wystarczyło - appka ruszyła od początku i po zalogowaniu numerem mobilnym (hasło najwyraźniej te samo obowiązuje dla wszystkich numerów) zadziałało i pokazuje jakieś dane, jeszcze nie wiem czy prawidłowe ale są.

Z obawy przed brakiem stabilności na razie nie będę przełączał na inne usługi stacjonarne 😉