- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja wyświetla mi nieprawidłowe kwoty rachunków.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@djanazi , nie wiem, czy masz aplikację 4.14 czy betę, ale możesz ten Twój problem z appki zgłosić na dedykowany w niej adres mail. Ja tak robię w razie błędów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepoprawne kwoty w aplikacji
@djanazi takie sprawy nadają się tylko do reklamacji w kontakcie z BOK, np. przez czat. Tu na forum nie mamy dostępu do danych klienta, informacji gromadzonych w serwisach obsługowych.
Ewentualnie sprawdź, czy kwoty te są prawidłowe przy dostępie przez WWW w tzw. nowym Mój Orange (o ile masz tam konto).
Natomiast jeśli to tyko kwestia błędnego wyświetlania danych, trzeba by zgłosić jako błąd aplikacji, jak rozumiem mobilnej (na smartfon).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepoprawne kwoty w aplikacji
Tak, tylko w aplikacji faktury wyświetlają się nieprawidłowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@djanazi , nie wiem, czy masz aplikację 4.14 czy betę, ale możesz ten Twój problem z appki zgłosić na dedykowany w niej adres mail. Ja tak robię w razie błędów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niepoprawne kwoty w aplikacji
Z apki? Chodzi o czat? Tak 4.14.
Zainstalowałam wersję beta i tam problem nie występuje.
Także dzięki bardzo za pomoc.
Pozdrawiam