- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożność zresetowania hasła do nowego Mój Orange (Hasło nie spełnia wymagań)
Echelon napisał(-a):Że utrudnia hakowanie, to wiadoma sprawa. Ale portal Orange na razie tego nie oferuje.
Trzeba pisać więcej petycji.
@Echelon, tęgie głowy czytają, harują jak przysłowiowy wół i wszystkie istotne sugestie wcielają w życie. Jako postronny obserwator (nie jestem pracownikiem Orange) widzę zmiany na lepsze. Też masz możliwość zgłaszania błędów w sekcjach forum NO /Moje usługi/Mój Orange/Nowa wiadomość z zaznaczeniem odpowiedniej etykiety. Tak samo możesz zgłaszać błędy dotyczące NO /Społeczność/O społeczności/Nowa wiadomość. Tak samo pomysły w sekcji Nasz Orange/Pomysły dodaj pomysł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożność zresetowania hasła do nowego Mój Orange (Hasło nie spełnia wymagań)
► Wpis został przeniesiony z tematu Bardzo stare MO, beta i migracja - Moderator Wiktor ◄
Dziś migrowałem do NMO i kolejne zmiany, a mianowicie do hasła należy dopisać znak przy rejestracji Kto to wymyśla i utrudnia, a wcale to nie pomaga w zabezpieczeniu hasła.
- « Poprzedni
- Następny »