Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niemożność zresetowania hasła do nowego Mój Orange (Hasło nie spełnia wymagań)

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Niemożność zresetowania hasła do nowego Mój Orange (Hasło nie spełnia wymagań)


Echelon napisał(-a):

Że utrudnia hakowanie, to wiadoma sprawa. Ale portal Orange na razie tego nie oferuje.

 

Trzeba pisać więcej petycji.


@Echelon, tęgie głowy czytają, harują jak przysłowiowy wół i wszystkie istotne sugestie wcielają w życie. Jako postronny obserwator (nie jestem pracownikiem Orange) widzę zmiany na lepsze. Też masz możliwość zgłaszania błędów w sekcjach forum NO /Moje usługi/Mój Orange/Nowa wiadomość z zaznaczeniem odpowiedniej etykiety. Tak samo możesz zgłaszać błędy dotyczące NO /Społeczność/O społeczności/Nowa wiadomość. Tak samo pomysły w sekcji Nasz Orange/Pomysły dodaj pomysł.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3210
  • 7456
  • 135

Niemożność zresetowania hasła do nowego Mój Orange (Hasło nie spełnia wymagań)

► Wpis został przeniesiony z tematu Bardzo stare MO, beta i migracja - Moderator Wiktor ◄

 

Dziś migrowałem do NMO i kolejne zmiany, a mianowicie do hasła należy dopisać znak przy rejestracji Emotikon: sfrustrowany Kto to wymyśla i utrudnia, a wcale to nie pomaga w zabezpieczeniu hasła.