- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieistniejące konto
Dzień dobry, mam taki problem z aplikacją mój Orange. Ponieważ okazuje się że ktoś przede mną miał ten numer którego teraz używam, I nie mogę się zarejestrować do aplikacji, ponieważ pokazuje mi się komunikat że ten numer jest już zarejestrowany. Jak to naprawić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieistniejące konto
@Nikos12 zgłoś na infolinii lub czacie. To jest sprawa techniczna i naprawa musi być zgłoszona do działu technicznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieistniejące konto
@Nikos12 to zaloguj się do aplikacji @ jaki podałeś przy zakładaniu konta.
Jak go nie pamiętasz, to trzeba zadzwonić do BOK Orange, czy skorzystać z czat na portalu www
Klikasz w ten dymek na dole strony (pomarańczowy)
orange.pl/twojekonto/?_ga=2.117156545.69673098.1602835335-392925938.1602835335
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieistniejące konto
@Nikos12 poproś na infolinii i czacie likwidację starego konta. Całkowitą. Jeśli to będzie główny nr do konta, muszą to zrobić, bo nic nie będzie można zrobić z kontem, gdyż nie znasz ustawień a konto istnieje, a właściwie to ten numer jest przypisany do innego konta.
Może być problem jeśli tamto jest aktywne i ktoś z niego korzysta. Dlatego wyjaśnij to i ewentualnie proś o likwidację tego numeru na starym koncie, co nie będzie łatwe jak jest aktywne i czyjeś