Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nieautoryzowane odblokowanie usług

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 15
  • 10
  • 1

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Dzień dobry, 

Dotychczas nie korzystałem forum gdyż zawsze starałem się znaleźć rozwiązanie, natomiast sytuacja jaka mnie dotyczy przerasta możliwości techniczne moje i doradców telefonicznych w Orange. Proszę wyjaśnię, może ktoś już się z tym spotkał, z taką sytuacją. Sprawa wygląda następująco mam kilka  numerów, które są wszystkie na jednym koncie w mój Orange, dostęp do aplikacji i strony mój Orange posiadam tylko ja, jestem jedynym właścicielem hasła. Na koncie mam  poblokowane wszelkie usługi premium i naliczanie dodatkowych opłat za korzystanie usług obcych firm. Nagle wczoraj dostaje maila iż blokada została zdjęta z jednego numeru od razu zaznaczam ja tego nie zrobiłem i drugi mail iż został ustalony limit płatności na 1300 zł, w nerwach dzwonię do doradcy aby dokonał zablokowania takich usług i pytam się kto to włączył, oczywiście doradca, w razie konieczności mam jej imię i nazwisko, nie był wstanie powiedzieć kto nagle dla jednego nr wyłączył ww blokady. Pani informuje, iż dokonuje zablokowania usługi, mówi iż nic nie zostało nabite na konto, po rozmowie z nią znów dostaje maila, iż blokada niby jest włączona ale mi nie dawało to spokoju i wchodzę na mój Orange i co widzę, że blokada nie jest aktywowana więc znów dostałem gorączki i włączyłem sam tą blokadę. Teraz moje pytanie jak kto możliwe, iż blokada została zdjęta?, w jaki sposób? skoro ja mam tylko dostęp do mój Orange hasło jest skomplikowane( generator haseł użyty), aby zalogować się do mój Orange należy podać hasło a następnie przychodzi sms na mój numer telefonu z numerem do wpisania w mój Orange. Dodatkowo powiem, iż jestem wyczulony na te usługi bo raz już mi Orange doliczył do faktury usługi innych dostawców których nie korzystałem, w styczniu br oczywiście składałem reklamacje natomiast oszukujecie swoich klientów mówiąc iż skladac należy do firmy z której usług  się niby korzystało ale to wy wystawiacie fakturę ( bardzo dobrze że uokik dał wam karę Za tą praktykę natomiast dalej wprowadzacie w błąd klientów mimo ostrzeżenia z uokik), oczywiście ci podstawowi doradcy studenci którzy siedzą reklamacjach nie byli wstanie normalnie odpowiedzieć na moje zapytania tylko użyli sztampy jaką wysyłają do wszyskich, oczywiście prosiłem o adresy MAC urządzeń itp. do usługodawcy też niby składałem reklamacje ale to walka z wiatrakami, ale oni chociaż podali IP komputera z którym niby było logowanie oczywiście nie polska, kuweit zaznaczam iż nie byłem w Kuwejcie może czas się wybrać bo Orange uważa że to niby ja korzystałem. Wracając do rozpatrzenia reklamacji to pani poinformowała iż nie mają oni adresów IP, tak jakby adres IP i adres MAC było tym samym, jestem długoletnim klientem Orange ale te ostatnie sytuacje powodują iż odejdę z Orange nawet jakbym miał płacić więcej. A dla porządku nigdy nie korzystałem usług premium ani pozostali użytkownicy . Z ciekawostek mogę powiedzieć iż Orange jest takie sprytne iż przy cesji numeru robi automatyczne odblokowanie usług premium sprzedawca w oddziale Orange też był zdziwiony. Pozdrawiam Krzysztof może ktoś coś mi poradzi.

 

________

* Temat przeniesiony z Sieć i dostępność usług - Bartłomiej

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 15
  • 10
  • 1

Nieautoryzowane odblokowanie usług


@atlas_cudownapisał(-a)

Osobiście nie mam potrzeby korzystać z tego typu usług. Po prostu podejrzewam, że autor tematy dał kartę SIM np dziecku, które za pomocą SMS odblokowało zgody na obciążenia.


I dziecko ustawiło limit przez sms 1300 zł, hm bardzo ciekawe, już abstrahując że to nie dziecko, najpierw wyslal sms o odblokowanie a później sms limitem ciekawe. Ja tez nie korzystam z tego typu usług. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

36 ODPOW. 36

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20351
  • 58780
  • 799

Nieautoryzowane odblokowanie usług

@X_Krzysztof to ja dodam, że nie tylko przy cesji można się spodziewać zdjęcia blokad premium, ale również przy przedłużaniu umowy. Ze swojej strony przynajmniej raz na kilka miesięcy sprawdzam, czy blokady nadal są założone. Druga sprawa to wygląda mi, że lepiej mieć numer na kartę niż na abonament.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2486
  • 11847
  • 102

Nieautoryzowane odblokowanie usług

@X_Krzysztof Chodzi o te nowe zgody?

81C57C84-45BB-43C6-8974-1AF6FD1DFD80.jpeg


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 15
  • 10
  • 1

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Tak dokładnie , mam wrażenie iż to celowe działanie Orange 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2486
  • 11847
  • 102

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 15
  • 10
  • 1

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Czyli to jest celowe działanie Orange w takim razie zrobię proste rozwiązanie zgłoszę sprawę do uokik to jest jedno dwa oficjalna droga wyślę iż nie wyrażam zgody na jakiekolwiek odblokowanie usług premium a jeśli wydarzy się taka sytuacja wystąpię na drogę sądową bo to jawne oszukiwanie klientów a przed sądem będą musieli dokładnie pokazać adresy MAC z jakich nastąpiło odblokowanie usług, nawet jeśli będę musiał finansowo zaangażować się w celu udowodnienia nie uczciwych praktyk zrobię to !!


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 1192
  • 4884
  • 22

Nieautoryzowane odblokowanie usług

MAC adres nie może być dowodem w sprawie sądowej


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 15
  • 10
  • 1

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Tak ale to Orange będzie musiało udowodnić iż odblokowanie nastąpiło przez moją osobę, świadomie i w pełni wiedzy konsekwencji , UKE też zapewne zainteresuję się sprawą. Dlatego wciąż nie rozumiem jak to możliwe iż blokady nie są skuteczne najwidoczniej system niefunkcjonuje prawidłowo! 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 1192
  • 4884
  • 22

Nieautoryzowane odblokowanie usług

Zanim zaczniesz gryźć się po kostkach zastanów się nad kilkoma kwestiami.

1. Czy Ty jesteś w stanie udowodnić, że nie padłeś ofiarą np phishing'u?

2. Czy działania Orange są niezgodne z umową, którą podpisałeś?

3. Czy działania Orange są niezgodne z regulaminem, jaki zaakceptowałeś?

4. Czy jesteś w stanie udowodnić, że to nie ty włączyłeś usługi, lub ktoś w twoim imieniu?

 Myślę, że każdy problem da rozwiązać.  Przede wszystkim zacznij od pisemnej korespondencji z operatorem. Późniejsze działania ustal na podstawie oficjalnych pism od Orange.

 

__________

* Edycja wpisu - Bartłomiej


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14747
  • 60643
  • 748

Nieautoryzowane odblokowanie usług

@X_Krzysztof  wszystkie operacje są odnotowane w systemach, choć nie zawsze logiczne