- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
@Wiktor Dokładnie tak - zgłoszenie zamknięte i żadnej informacji. Na maila też póki co żadnej odpowiedzi.
@Jarek Cześć, tak, na pewno, na 100% posiadam środki promocyjne do Orange, a nie do wszystkich. Po zadzwonieniu na *124*# wyświetla się "... Stan konta promocyjnego: 16,50 zł". - Te środki dostaję na 14 dni i schodzą tylko i wyłącznie podczas wysyłania MMSów do Orange (resztę, czyli połączenia głosowe/net/smsy mam w pakiecie). Przy wysyłaniu MMSów do innych sieci schodzi kasa z konta głównego. Ale tak czy siak powtórzę: na drugim numerze na stronie www mój orange wyświetla się "Konto promocyjne do Orange 0 zł", a na głównym numerze, którego dotyczy problem, w ogóle nie ma takiej pozycji w Podsumowaniu. Co do wykazu połączeń - tak, jest dostępny i MMSy są normalnie rozliczone i schodzą właśnie z tego pakietu. Także jest ewidentny błąd po stronie operatora.
Na moje oko problem techniczny odnośnie pobierania danych na konkretnym numerze.
Tak wygląda odpowiedź po wklepaniu *124*# (choć jeszcze raz zaznaczę, że na drugim numerze jest 0 zł, a i tak na www jest pozycja "Konto promocyjne do Orange"):
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
Orange ma cały czas problem z prezentacją informacji i czasem nas trochę w ten sposób "okrada". Drodzy karciarze sprawcie sobie termin ważności konta na Mój Orange i za pomocą kodu *124*# - jest różnica 1 dnia. Np. sprawdzając dane na Mój Orange widzę że np konto mam ważne do dzisiaj, a za pomocą kodu jest ono jeszcze ważne 1 dzień. Dla mnie to poważny błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
@nikodem_dyzma Potwierdzam, u mnie jest tak od samego początku, jednak nigdzie tego nie zgłaszałem, gdyż był to nieistotny dla mnie błąd. Niestety brak wyświetlania środków promocyjnych do Orange zgłaszałem już nie raz i nic. Na wysłanego w tej sprawie maila nie dostałem w ogóle jakiejkolwiek odpowiedzi. Przykre to - czemu każdą sprawę trzeba omawiać codziennie z innym konsultantem od nowa, dopóki się nie trafi na odpowiedniego, który popchnie sprawę dalej? Szkoda na to nerwów i czasu - skoro zgłaszam problem techniczny, to ktoś powinien się zająć, dać informację zwrotną i po sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
@ld
zgadzam się z Tobą (↑). Powinno być co najwyżej jedno zgłoszenie i na nią odpowiedź. Ech .
Jeśli chodzi o maila na adres moj.orange@orange.com - to na pewno odpowiedź dostaniesz; niekoniecznie od razu, ale na pewno do tej problematyki ludzie pracujący nad rozwojem apki się ustosunkują.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
Jestem już w kontakcie mailowym z moj.orange. Podziękowania także za zaangażowanie dla kolegi @Artur! 😉 A teraz czekamy na rezulaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
Niestety, póki co, sprawa nie posuwa się do przodu. Zauważyłem jednak jeszcze jedną rzecz zarówno w aplikacji Mój Orange na www jak i w telefonie (te dane są sprzężone) - niezależnie czy wykorzystam w ciągu dnia 300 MB czy 1 GB internetu, to w historii połączeń mam i tak łącznie maks. 20 kilka MB danych wykorzystanych. Natomiast po sprawdzeniu pozostałych ilości GB w pakiecie, wyświetlają się mniej więcej prawidłowe dane. Też tak macie?
Zaznaczę, że korzystam w telefonie z poczty, www, yt (tu schodzi czasem i kilkaset MB jednorazowo oraz jako hotspot dla komputera, gdzie potrafi zejść ok. 1 GB dziennie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
@ld
nie od razu Kraków zbudowano . Czasami na jakieś rezultaty podjętych działań trzeba poczekać . Miejmy nadzieję, że akurat ten aspekt funkcjonowania serwisu Mój Orange da się poprawić (przynajmniej tak to wygląda na pierwszy rzut oka!) ... Z doświadczenia wiem, że nie wszystko da się zrobić; a czasami zaproponowane rozwiązania są połowiczne.
Co do Twojej obserwacji @ld związanej z prezentacją zużytych danych pakietowych, to zasygnallizowałeś to już w korespondencji mailowej (z tego, co mi wiadomo )... Więc i tutaj poczekajmy na odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
Czekam cierpliwie. No dobra, niecierpliwie. Ale czekam. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
hej @ld
doszły nas słuchy, że już powinno być po problemie . Czy w istocie tak jest?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
Wiktor napisał(-a):hej @ld
doszły nas słuchy, że już powinno być po problemie . Czy w istocie tak jest?
Witam i potwierdzam problem rozwiązany. Co prawda trochę to trwało, ale zostalo skutecznie załatwione. Przy każdym takim przypadku zalecam kontakt z biurem obsługi i cierpliwość. 🙂