Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 26
  • 1

Nie mogę sprawdzić bieżącego wykorzystania

Mam internet mobilny (abonament).

Chcę sprawdzić ile wykorzystałem w bieżącym cyklu.

Klikam "Bieżące koszty " -> "Przeanalizuj wykorzystanie" i ... "Wewnętrzny błąd komponentu Bieżące wykorzystanie "

 

I tak od (co najmniej) wczoraj.

 

20 ODPOW. 20

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.

Zgłoś problem na czacie http://orange.pl/kontakt

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 26
  • 1

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.

Czat nie działa "NIe można się podłączyć do serwerów"


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 26
  • 1

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.

"Bieżące wykorzystanie" dalej nie działa, czat rownież.

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.

Miałem to samo w zeszłym tygodniu. Reinstalacja appki, gruntowne czyszczenie telefonu i najprawdopodobniej kontakt z BOK...Miałeś też coś takiego? Screenshot_2019-02-01-09-44-24.png

 

 

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.


@kjoncanapisał(-a)
"Bieżące wykorzystanie" dalej nie działa, czat rownież.

Poprzez telefon to załatw, na koniec poproś o zwrócenie kosztów połączenia., , albo zadzwoń z innej sieci gdzie połączenia bez limitu.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 26
  • 1

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.

Z różnych powodów nie mogę mieć "apki" na telefonie.

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.

Ok, czyli strona... pozostaje kontakt z BOK...

 

Rozumiem że miałeś to:

Screenshot_2019-02-01-13-05-27.png

 

 

Identyczne objawy jak u mnie...

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.


@kjoncanapisał(-a)
Z różnych powodów nie mogę mieć "apki" na telefonie.

@kjonca, na początek spróbowałbym wyczyścić telefon ze śmieci i zalogować się do Google Play. Pobrać od nowa aplikację MO i nadać jej wszystkie uprawnienia, których potrzebuje do poprawnego działania. Zdarza się bowiem tak, że z jakichś nie pojętych problemów, następuje blokowanie pobrania ze sklepu. Tak samo może się zdarzyć w Apps Orange. Przerabiałem ten problem...może warto spróbować?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 53
  • 26
  • 1

Nie mogę sprawdzić bierzącego wykorzystania.


@Anonimnapisał(-a)

@kjoncanapisał(-a)
Z różnych powodów nie mogę mieć "apki" na telefonie.

@kjonca, na początek spróbowałbym wyczyścić telefon ze śmieci i zalogować się do Google Play. Pobrać od nowa aplikację MO i nadać jej wszystkie uprawnienia, których potrzebuje do poprawnego działania. Zdarza się bowiem tak, że z jakichś nie pojętych problemów, następuje blokowanie pobrania ze sklepu. Tak samo może się zdarzyć w Apps Orange. Przerabiałem ten problem...może warto spróbować?


Pisząc "nie mogę" miałem raczej na myśli "nie wolno mi" a nie jakieś techniczne przeszkody.