Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę się zalogować na "Mój Orange" przez stronę www

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 7
  • 1

Nie mogę się zalogować na "Mój Orange" przez stronę www

Tak jak w temacie. Orange coś pozmieniało i już pominę fakt, nie rozpisując się o tym za bardzo, że 10-15 lat temu za gówniarza byłem w orange mixie, a umowa była na ojca. Już od dobrych 7-8 lat używam orange na kartę, a mimo to po ostatnich zmianach Orange postanowiło połączyć wszystkie osoby, które kiedykolwiek były powiązane z umowami mojego ojca(albo z tym samym adresem zameldowania), czy to chodziło o telefon, TV lub internet. W skrócie, nagle okazało się, że ja, matka i ojciec, znalezli się na moim koncie orange (ich faktury/umowy/usługi/poufne dane) Mimo, że mama posiada umowę na siebie (telefon), a internet/telefon na ojca. Każdy ma osobne umowy.

 

GRATULACJE! Ktoś długo musiał myśleć nad tym wspaniałym systemem.

 

Ale do rzeczy... Dziś chciałem się zalogować na konto "Moj Orange" przez stronę www i pierwsze co mi się ukazało to informacja 

Pokaż szczegóły
Zarejestrowałeś się już w nowym Mój Orange

Teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji.

Ta informacja Ciebie nie dotyczy jeśli nie rejestrowałeś się do nowego Mój Orange. Dostęp do konta na dotychczasowych zasadach jest możliwy tylko w aplikacji Mój Orange po zalogowaniu się.

 No więc dobrze, bardzo się ciesze, że już się zarejestrowałem. Pod tą informacją był przycisk "Przejdź do nowego Mój Orange"

Kliknąłem, a tam czekało na mnie okienko logowania, wpisałem więc adres email i hasło - HASŁO NIEPRAWIDŁOWE, więc wpisałem inne hasło - NIEPRAWIDŁOWE, po paru próbach postanowiłem je zresetować. Na maila przyszedł mi link i założyłem nowe hasło. I co? 

 

No własnie nic, bo dalej to samo, złe dane, złe hasło. Mail niby dobry, hasło dopiero zmieniałem i w 100% wpisuje prawidłowe. Mimo to nie mogę się zalogować, a to również oznacza strate dostępu do usług dla moich rodziców (opłata faktur itp.)

 

Miał ktoś taki problem? Jutro pewnie zadzwonie do BOKu, ale znając tych studentów, których tam mają to niczego nowego się nie dowiem.

 

PS.

Ze swojego konta mam dostęp tylko do forum, mailboxa oraz do zamawiania usług 😉 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 7
  • 1

Nie mogę się zalogować na "Mój Orange" przez stronę www

Okazało się, że był problem z ciasteczkami, choć naturalnie gdy na początku zmagałem się z tym problemem to usuwałem cookies i bez skutków. Po dłuższej rozmowie z supportem na czacie, doradzono mi logowanie w trybie incognito i to zadziałało 🙂 

 

Problem nie powinien się pojawiać, więc zostałem poproszony o wersję przeglądarki oraz wersję systemu windows i informacja została przekazana dalej.

 

Więc jeśli ktoś ma podobny problem to polecam logowanie incognito (ctrl+Lshift+N) lub/i dokładne wyczyszczenie ciasteczek i pamięci podręcznej.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
Konto usunięte

Nie dotyczy

Nie mogę się zalogować na "Mój Orange" przez stronę www

@Szefu, prawdopodobnie w systemach Orange usługi przypisane ojcu "wiszą" pod innym adresem mailowym. Tak, jak wspomniałeś, wyjaśnij problem jutro na czacie, albo jak chcesz płacić za połączenie z BOK, to możesz "wykręcić" już 510100100 przez appkę, albo "z ręki". Usługi z pod jednego adresu zameldowania i pod innym adresem mailowym mogły być zmigrowane do Nowego Mój Orange.


Poziom 40, Guru *****
  • 30146
  • 23291
  • 1299

Nie mogę się zalogować na "Mój Orange" przez stronę www

KIedyś rejestracja na portalu była oddzielna na każdy numer komórkowy. W nowej wersji serwisu usługi są łączone na numerze PESEL. Widocznie jest jakiś bug albo nie zostały dopełnione formalności przy przepisaniu.

Poziom 31, Ekspert
  • 1018
  • 1956
  • 173

Nie mogę się zalogować na "Mój Orange" przez stronę www


@Piotrekk85napisał(-a)
KIedyś rejestracja na portalu była oddzielna na każdy numer komórkowy. W nowej wersji serwisu usługi są łączone na numerze PESEL. Widocznie jest jakiś bug albo nie zostały dopełnione formalności przy przepisaniu.

Albo w ogóle przepisania nie było.

Po zakończeniu umowy, numer pozostaje zarejestrowany na osobę, która tę umowę podpisywała. Stąd jeśli tata brał umowę, to tak długo jak numer nie zostanie w salonie przerejestrowany będzie na niego zarejestrowany.

Aby przerejestrować numer, należy udać się do salonu Orange wraz z obecnym właścicielem. Przerejestrowanie numeru na kartę jest bezpłatne.

 

Nowy Mój Orange jest tak jak zauważył @Piotrekk85 przypisywany do konkretnej osoby (na podstawie PESEL - dla osoby fizycznej i NIP dla firm) - dawniej każdy numer telefonu miał osobne konto. Jeśli zatem w Nowym Mój Orange widzisz numery z których korzystają różne osoby, to wszystkie te numery są zarejestrowane tak naprawdę na jedną osobę podaną w sekcji Dane kontaktowe.

 

Tymczasowo, są 2 serwisy Mój orange - dotychczasowy i Nowy. Dotychczasowy po migracji służy tylko do korzystania z forum, usługi multibox, Halo Granie oraz aplikacji mobilnej Mój Orange. Oba konta mogą mieć 2 różne hasła.
Do odzyskania hasła w Nowym Mój Orange służy ten link: https://orange.pl/twojekonto/odzyskaj_haslo
Jeśli po wpisaniu adresu e-mail, nie otrzymasz linka do odzyskania hasła, to możliwe, że ten adres nie został użyty w Nowym Mój Orange. Mail z linkiem może trafić do najróżniejszych zakładek, segregatorów, w tym SPAM-u.

W razie dalszych problemów, warto skorzystać z pomocy doradców na czacie w dniu jutrzejszym - zapewniam, że ci "studenci" i nie tylko, postarają się Ci pomóc 🙂

 


Poziom 12, Recenzent
  • 4
  • 7
  • 1

Nie mogę się zalogować na "Mój Orange" przez stronę www

Okazało się, że był problem z ciasteczkami, choć naturalnie gdy na początku zmagałem się z tym problemem to usuwałem cookies i bez skutków. Po dłuższej rozmowie z supportem na czacie, doradzono mi logowanie w trybie incognito i to zadziałało 🙂 

 

Problem nie powinien się pojawiać, więc zostałem poproszony o wersję przeglądarki oraz wersję systemu windows i informacja została przekazana dalej.

 

Więc jeśli ktoś ma podobny problem to polecam logowanie incognito (ctrl+Lshift+N) lub/i dokładne wyczyszczenie ciasteczek i pamięci podręcznej.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 4
  • 0

Nie mogę się zalogować na "Mój Orange" przez stronę www

Miałam taki sam problem. Dziękuję. Zadziałało 🙂