Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Witam,

Jeszcze kilka dni temu logowałam się bez problemu loginem i hasłem. Teraz wpisuję e-mail podany przy rejestracji i hasło i... dostaję komunikat "Wpisano niepoprawne dane użytkownika". Jakim cudem niepoprawne, skoro wpisuję adres i hasło, które podałam przy rejestracji i które do tej pory działało???

Proszę o jakąś wskazówkę, bo okno chatu z konsultantem też nie odpowiada.

 

Pozdrawiam

Agnieszka

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Te konta są na jeden i ten sam PESEL? Jeżeli tak, to nie będzie z tym problemu. Po zalogowaniu na ten adres będziesz widział wszystkie swoje usługi. Póki co nie zapowiada się żeby w niedługim czasie było usuwane stare logowanie. Gdy tak będzie, zapewne będzie do tego odpowiednie rozwiązanie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Mała aktualizacja. Widocznie musiał pojawić się jakiś błąd na stronie, ponieważ udało mi się w końcu zalogować przy pomocy loginu i hasła. Tyle, że problem i tak zostaje, ponieważ z informacji, które znalazłam wynika, że powinnam się "przenieść" na "nowe Mój Orange". Niestety do tej pory nie dostałam "zaproszenia", o którym była mowa w artykule umieszczonym na tym forum, mimo że nowy Mój Orange działa podobno od początku 2018 roku. Czy to znaczy, że pewnego dnia po prostu nie będę się mogła w ogóle zalogować na stronie? Można prosić o jakąś wskazówkę w jaki sposób mam przenieść 3 numery/konta do nowego Mój Orange (dla wszystkich podany jest ten sam adres e-mail)?

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

@Aliss , spróbuj tak. Dodasz usługi, o ile nie są w systemie, ponieważ pojawi się komunikat, że takie cuś już jest zarejestrowane.


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Logujesz się adresem mailowym prawda? To nie musisz nic robić, ponieważ jesteś już w nowej wersji Mój Orange.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Ok. Dzięki, ale nie bardzo rozumiem. Nie chcę dodawać usług. Chcę uniknąć sytuacji, gdy zalogowanie przez login (nie przez adres mailowy) nie będzie już możliwe. Mam na tym samym adresie dwa konta i jeśli możliwe będzie tylko zalogowanie przez podanie maila, to może być problem.


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Te konta są na jeden i ten sam PESEL? Jeżeli tak, to nie będzie z tym problemu. Po zalogowaniu na ten adres będziesz widział wszystkie swoje usługi. Póki co nie zapowiada się żeby w niedługim czasie było usuwane stare logowanie. Gdy tak będzie, zapewne będzie do tego odpowiednie rozwiązanie.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

No właśnie, że nie loguję się adresem tylko przy pomocy loginów (mam kilka na tym samym adresie) i w tym problem. Cóż chyba muszę po prostu zalogować się na każde z kont dopóki opcja logowania jest możliwa przez login i zmienić adres mailowy.

Dzięki za odpowiedź.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 6
  • 0

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

🙂 Też tak myślę, że wdrożenie zmiany w sposobie logowania jeszcze potrwa, ale wolałam zawczasu zapytać czy jest jakaś bezbolesna metoda przejścia na nowy Mój Orange 🙂 Jeszcze raz dzięki za info 🙂

Miłego długiego weekendu


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

Nie mogę się zalogować na portalu Mój Orange

Jeżeli chciałbyś teraz przejść do Nowej Wersji, to trzeba by na numerach pozmieniać adresy mailowe. Wtedy zapewne w niedługim czasie pojawi Ci się migracja do nowej wersji.

 

Również miłego weekendu 🙂