- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange
Witam. Jak w temacie, mam problem z rejestracją w Nowym Mój Orange. Według poradnika po zalogowaniu powinnam otrzymać zaproszenie do NMO, jednak nic takiego się nie pojawia. Niestety nigdzie nie znalazłam innego sposobu rejestracji. Jeśli ktoś miałby pomysł co może być nie tak lub jak to obejść, prosiłabym o pomoc. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange
@savrineknapisał(-a)Witam. Jak w temacie, mam problem z rejestracją w Nowym Mój Orange. Według poradnika po zalogowaniu powinnam otrzymać zaproszenie do NMO, jednak nic takiego się nie pojawia. Niestety nigdzie nie znalazłam innego sposobu rejestracji. Jeśli ktoś miałby pomysł co może być nie tak lub jak to obejść, prosiłabym o pomoc. Pozdrawiam.
Spokojnie oczekuj na migrację do NMO - wyślą Ci takowe zaproszenie 🙂 Sama nie próbuj nic zmieniać dopóty dopóki nie wyświetli Ci się info o możliwości rejestracji. Ja na ten przykład mam jedno konto w Starym Mój Orange ( nie dostałam zaproszenia ) a drugie jest już w Nowym Mój Orange ( dostałam takowe zaproszenie)
Również pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange
Dziękuję za odpowiedzi.
A czy takie oczekiwanie trwa długo? Ponieważ jest pewna sprawa którą chciałabym załatwić lecz potrzebuje dostępu do NMO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange
@savrineknapisał(-a)Dziękuję za odpowiedzi.
A czy takie oczekiwanie trwa długo? Ponieważ jest pewna sprawa którą chciałabym załatwić lecz potrzebuje dostępu do NMO.
Hm na to pytanie to trudno odpowiedzieć a spowodowane ono jest kolejką 🙂
Najlepiej pytać u źródła czyli w BOK możesz to zrobić poprzez czat jak już zalogujesz się do swojego konta.
Próbuj to nic nie kosztuje, a warto spytać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś