Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange

Witam. Jak w temacie, mam problem z rejestracją w Nowym Mój Orange. Według poradnika po zalogowaniu powinnam otrzymać zaproszenie do NMO, jednak nic takiego się nie pojawia. Niestety nigdzie nie znalazłam innego sposobu rejestracji. Jeśli ktoś miałby pomysł co może być nie tak lub jak to obejść, prosiłabym o pomoc. Pozdrawiam.

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32665
  • 38140
  • 1379

Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange

Zaproszenie bdo nowej wersji wysyłane są stopniowo. Trzeba czekać.

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange


@savrineknapisał(-a)

Witam. Jak w temacie, mam problem z rejestracją w Nowym Mój Orange. Według poradnika po zalogowaniu powinnam otrzymać zaproszenie do NMO, jednak nic takiego się nie pojawia. Niestety nigdzie nie znalazłam innego sposobu rejestracji. Jeśli ktoś miałby pomysł co może być nie tak lub jak to obejść, prosiłabym o pomoc. Pozdrawiam.


Spokojnie oczekuj na migrację do NMO - wyślą Ci takowe zaproszenie 🙂 Sama nie próbuj nic zmieniać dopóty dopóki nie wyświetli Ci się info o możliwości rejestracji. Ja na ten przykład mam jedno konto w Starym Mój Orange ( nie dostałam zaproszenia ) a drugie jest już w Nowym Mój Orange ( dostałam takowe zaproszenie)

Również pozdrawiam 🙂


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange

Dziękuję za odpowiedzi. 

A czy takie oczekiwanie trwa długo? Ponieważ jest pewna sprawa którą chciałabym załatwić lecz potrzebuje dostępu do NMO. 


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange


@savrineknapisał(-a)

Dziękuję za odpowiedzi. 

A czy takie oczekiwanie trwa długo? Ponieważ jest pewna sprawa którą chciałabym załatwić lecz potrzebuje dostępu do NMO. 


Hm na to pytanie to trudno odpowiedzieć a spowodowane ono jest kolejką 🙂

Najlepiej pytać u źródła czyli w BOK możesz to zrobić poprzez czat jak już zalogujesz się do swojego konta.

Próbuj to nic nie kosztuje, a warto spytać.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32665
  • 38140
  • 1379

Nie mogę przejść do Nowego Mój Orange

To zależy od wielu czynników. Wszystkie sprawy możesz załatwić też na bok.