- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
Po wyczyszczeniu cache dalej to samo , reinstalacja apki też nic nie daje. Loguje się pełnymi danymi tzn nie przez Szybki podgląd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
napisał:
Po wyczyszczeniu cache dalej to samo , reinstalacja apki też nic nie daje. Loguje się pełnymi danym
OK. Podaj w takim razie jeszcze model Twojego aparatu :).
Możesz jeszcze wykonać jeden test - oczywiście w miarę możliwości czasowych 😉 - i zainicjować Szybkie połączenie, a potem poczekać (10 min, 20 min itd.)... po to, by się przekonać czy biały ekran kiedykolwiek przejdzie do wcześniej pokazanego przeze mnie widoku :D. Oczywiście, nic na siłę!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
Czekałem ponad 10 min i dalej to samo. Aparat LG G2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
@Anonim, jeszcze może zrób taką próbę na pełnym logowaniu. Po nieudanej próbie połączenia się na czacie, daj wstecz...odświeża i ponów próbę jeszcze raz. Ja spróbuję na swoim Samsungu jeszcze pokombinować, bo może trzeba ze dwa razy szybko stuknąć w opcję rozmowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
Nic to nie daje. Na czacie mogę normalnie pisać ale gdy klikam połącz z doradca nic się nie dzieje. Wygląda to tak jakby jakaś zapora blokowała ale to nie pc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
@Anonim, rzeczywiście, ja też nie mogę się połączyć i wyłączyłem telefon. Jak masz załączony, to jest tam w menu zakładka Zgłoś uszkodzenie. Nie próbowałem nigdy, więc może dotrze do nich, że w nowej wersji coś nie halo?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
W poprzedniej wersji apki też nie działało u mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
@Anonim, nikt nie uwierzy, dopóki naocznie się nie przekona. Tak samo zdziwiłem się przed chwilą, że mnie dałeś rozwiązanie, którego nie widzę, a wrzasku (powiadomień) jest kilka! A i tak bym sam zgłosił, że mi się nic nie należy, bo brak rozwiązania problemu nie jest rozwiązaniem takowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
A dam chyba z tym spokój najwyżej będę smarował na czacie w razie większych problemów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
@Anonim, tutaj też możesz zgłaszać błędy, które zauważysz. Wchodzisz w menu i wybierasz kategorię, którą rozwijasz i wchodzisz w nowy temat, wpisując np. taki poniżej. Koniecznie otaguj, jak daję Ci na tym przykładzie.