- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie idzie się zalogować na konto mailem
Dzień dobry. Chce złożyć reklamacje jednak nie idzie się zalogować na konto e-mailem a to jest wymagane. Konto mam, a przy próbie logowania pokazuje że nie ma takiego e-maila w bazie. Logowanie przez numer telefonu jest bezproblemowe, ale nie idzie w ten sposób złożyć reklamacji.
W jaki sposób się zalogować żeby móc złożyć reklamacje? To jest ewidentna próba utrudnienia składania reklamacji oraz innych rzeczy, które można zrobić tylko przez logowanie e-mailem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie idzie się zalogować na konto mailem
Przeprowadź pierwszą rejestracje na Mój Orange za pomocą email. Reklamacji i tak nie złożysz przez MO. Tylko przez czat lub kontakt telefoniczny. Chyba że coś się zmieniło ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie idzie się zalogować na konto mailem
@mildabko sprawdź to Drzewo Reklamacje | Orange Polska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie idzie się zalogować na konto mailem
ja miałem też kiedyś podobne info i się okazało, że mam konto założone na innym adresie mailowym
trzeba spróbować odzyskać hasło na tych adresach mailowych, które podejrzewamy że są przeznaczone do naszego konta
edt: i oczywiście tam gdzie bedzie info z dalszymi krokami do odzykiwania hasla tam mamy bingo
adres mailowy do kontaktu czy do forum moze byc innny niz do konta w Moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie idzie się zalogować na konto mailem
Hej @mildabko
Zmiana loginu (adresu e-mail do logowania) następuje po kontakcie z doradcą na czacie na Mój Orange. Spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce czasami pomaga aby połączyć się z konsultantem na czacie. Po wyczyszczeniu plików zaloguj się na konto Mój Orange numerem telefonu i powinno wyskoczyć okienko niebieskie aby połączyć się z konsultantem. Jesli nie uda się nadał połączyć się z konsultantem to proponuję w tej sprawie zadzwonić na infolinię i niech sprawdzą, czy Twój adres e-mail jest podpięty pod konto Nowy Mój Orange.
Klient indywidualny *100 lub 510 100 100
(połączenie bezpłatne dla klientów Orange)
- kod klienta w Orange,
- PESEL
- Numer telefonu
- ID internetu stacjonarnego