Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie idzie się zalogować na konto mailem


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 5
  • 0

Nie idzie się zalogować na konto mailem

Dzień dobry. Chce złożyć reklamacje jednak nie idzie się zalogować na konto e-mailem a to jest wymagane. Konto mam, a przy próbie logowania pokazuje że nie ma takiego e-maila w bazie. Logowanie przez numer telefonu jest bezproblemowe, ale nie idzie w ten sposób złożyć reklamacji. 

W jaki sposób się zalogować żeby móc złożyć reklamacje? To jest ewidentna próba utrudnienia składania reklamacji oraz innych rzeczy, które można zrobić tylko przez logowanie e-mailem.

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2107
  • 5923
  • 197

Nie idzie się zalogować na konto mailem

Przeprowadź pierwszą rejestracje na Mój Orange za pomocą email. Reklamacji i tak nie złożysz przez MO. Tylko przez czat lub kontakt telefoniczny. Chyba że coś się zmieniło ?


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Nie idzie się zalogować na konto mailem


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 15
  • 18
  • 0

Nie idzie się zalogować na konto mailem

ja miałem też kiedyś podobne info i się okazało, że mam konto założone na innym adresie mailowym

trzeba spróbować odzyskać hasło na tych adresach mailowych, które podejrzewamy że są przeznaczone do naszego konta

edt: i oczywiście tam gdzie bedzie info z dalszymi krokami do odzykiwania hasla tam mamy bingo
adres mailowy do kontaktu czy do forum moze byc innny niz do konta w Moj Orange


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2674
  • 11012
  • 104

Nie idzie się zalogować na konto mailem

Hej @mildabko 

Zmiana loginu (adresu e-mail do logowania) następuje po kontakcie z doradcą na czacie  na Mój Orange. Spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce czasami pomaga aby połączyć się z konsultantem na czacie. Po wyczyszczeniu plików  zaloguj się na konto Mój Orange numerem telefonu i powinno wyskoczyć okienko niebieskie aby połączyć się z konsultantem. Jesli nie uda się nadał połączyć się z konsultantem to proponuję w tej sprawie zadzwonić na infolinię i niech sprawdzą, czy Twój adres e-mail jest podpięty pod konto Nowy Mój Orange.

Klient indywidualny *100 lub 510 100 100

(połączenie bezpłatne dla klientów Orange)

Zweryfikujemy Cię głosem, jeśli mamy na to Twoją zgodę - więcej na www.orange.pl/mojglos
Jeżeli nie mamy zgody poprosimy Cię o:
  • kod klienta w Orange,
  • PESEL
Przed rozmową przygotuj:
  • Numer telefonu
  • ID internetu stacjonarnego
Jeśli będziesz miał jakiś problem to pisz?
Pozdrawiam 🙂