- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@soundlovers skoro usunięcie nie pomogło, najprawdopodobniej jest błąd w samej usłudze w bazie danych. Coś się rozjechało w składowych usługi ( np są niezgodności w jednej ze składowych oo jakiejś drobnej zmianie) przez co całość bazy jest niespójna i usługi się nie synchronizują i wywala błąd
Taka teoria...
Dodam, że tak miałem po rezygnacji z Pakietu Lova. Reklamowałam na czacie i zlikwidowali blad
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa konto Mój Orange
Mały update. Chyba jakieś dobre moce czuwają. Dziś dostałem SMS z informacją o rozwiązaniu zgłoszenia technicznego. Powodem błędów była niepoprawna konfiguracja usług po rozłączeniu już jakiś czas temu pakietu LOVE, dlatego wyglądało to tak jak na załączonych wcześniej screenach. Na ten moment wszystko działa jak należy 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa konto Mój Orange
@soundlovers Super, czyli tylko zgłoszenie do operatora niespójności w usługach pomogło... 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »