- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na stronie Mój Orange
Zastanawia mnie zakładka zaznaczona na obrazku? Po co istnieje, by klient w niewiedzy korzystał z LTE do momentu wyczerpania konta?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na stronie Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na stronie Mój Orange
Orange Yes też to jest, zmyłka dla klienta mniej rozgarniętego, pomyłka po kieszeni go przeleci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na stronie Mój Orange
Mam numer w starym Orange Pop to nie mam. Jeśli tak jest, to rzeczywiście ta informacja jest myląca.
Edit: nie wiem czy nie za szybko na rozwiązanie, zanim ktoś po zmienia - to wiele wody w Wiśle opłynie. Tak samo jako opis taryfy OFnK na mój Orange jest nieaktualny od 3 lat i nikt nie chce tego zmienić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na stronie Mój Orange
Rozwiązanie przyjdzie po czasie, albo wcale jak tak Operator uważa, ode mnie to lużna sugestia 😉
Ps. Sprawdzałem jak to działa @Piotrekk85 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na stronie Mój Orange
Przy sprawdzaniu ilość dostępnych GB też ta informacja przychodzi, to już przesada.