- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO, Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!
Witam,
niedawno przeniosłem numer z play do orange i już żałuję (pomijając fakt ze musiałem 4 razy przyjehać do orange aby numer został przeniesiony bo wiecznie jakieś problemy)Nigdzie nie potrafią mi pomóc w przepięciu karty na eSim. BOK rozkłada ręce mowiąc ze nie mogą przepiąć mi karty na eSim. Na czacie z konsultantem ten kłamie że dane weryfikacyjne są niepoprawne xD serio orange? chyba wiem jak się nazywam i kiedy się urodziłem i na siebie rejestrowalem numer.
Wszyscy każą robić to przez inferfejs NMO. I tutaj schody.
Wszędzie są błędy jak poniżej. Nie mogę dostać się do żadnej zakładki. Czy ktoś miał podobny problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO, Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!
Na forum spotkałem się chyba z jednym takim przypadkiem. Ale nie mogę teraz (tak na szybko!) go odnaleźć.
Czy gdzieś po prawej stronie widzisz przycisk (taki na szarym tle) o treści: Zgłoś błąd ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO, Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!
Tak zgłaszałem. Bez odzewy. Na czacie jeden pan Twierdzi ze informatycy się zajmują. Zajmują się już od 4 dni i wciąż nie działa. Wiecznie schody. Drugi konsultant powiedział ze dane weryfikacyjne właściciela są nieprawidłowe xD i nie może kontynuować ze mną rozmowy serio? Nic w tym orange nie działa. Ech połasilem się na eSim i się wpakowałem .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO, Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!
Przy przekazywaniu przez Doradce do Informatyków zgłoszenia otrzymałeś termin na odpowiedź?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO, Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!
Termin : aby w poniedziałek sprawdzić powinno działać. Nie działa niestety 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO, Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!
.panie w salonie Orange nawet nie dały rady przenieść mojego numeru na esim. Temat udało mi się rozwiązać samodzielnie. Przeszedłem z numerem do play. Dziękuje za udzielanie się w temacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
NMO, Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!
Cóż, przykro to słyszeć. Szkoda że te problemy Cię zniechęciły. Jednak życzę wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.