- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje konto & NMO
@Anonim ale @wscieklaewka ma rację. Jak MAX-owi napleciesz bzdur, to szybciej połączy cie z konsultantem. Nawet nie dopytuje się o szczegóły, bo nie rozumie o co chodzi, tylko informuje o połączeniu z konsultantem. Sprawdzałem działa. Tak więc duży plus dla @wscieklaewka za porady z MAX-em
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje konto & NMO
Nie do końca z tym prawda. Ja się słownie pomyliłem i podałem 6 ostatnich cyfr peselu, a on dalej, że nie rozumie. Może ma "słowniczek" pojęć, których nie trawi, a także takich, które mobilizują go do przełączenia? Zacznę używać łaciny kuchennej...zrobię na nim taki test przy okazji zdenerwowania mnie swoimi ciekawskimi pytaniami Mądre rady ponoć skutkują tylko u inteligentnych ludzi...a on idzie w tym kierunku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje konto & NMO
@Anonim dobre, uśmiałem się, aż mi łzy popłynęły
Na pewno nie należy używać słów z branży telekomunikacyjnej oraz cyfr. Łacina kuchenna jest jak najbardziej wskazana. Trochę go obrzucić mięsem, tylko kulturalnie. Nasza mowa polska jest bardzo bogata i każde słowo można zastąpić wieloma innymi
EDIT
Których MAX nie zrozumie i nieświadomy zaistniałej sytuacji połączy z konsultantem, inteligentnie uciekając od niezrozumiałego dla niego tematu
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »