Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Moje konto & NMO

Anonim

Nie dotyczy

Moje konto & NMO

W trosce o dobre moje samopoczucie, zgłaszam, gdzie tylko się da, czyli poprzez przycisk Zgłoś błąd, bota, Maxa i żywą istotę...oraz tutaj. A na koniec dryń, dryń... ankieta z zadowolenia...tutaj odbyło się błyskawicznie i aby nie psuć dobrego nastroju Bogu ducha winnej konsultantce, dałem Jej same piąteczki. Na koniec krótka, acz treściwa moja uwaga na pytanie, co możemy dla Ciebie zrobić, czy jakoś tak...wyrzućcie Maxa. Te 0,29 zł za minutę połączenia z żywą istotą przeboleję, ale Max to naciąga, jak jasny gwint. Do poniedziałku mam z głowy problem. Cudawianki na moim koncie od 14 listopada się dzieją. Kwota urosła o jakieś 140 zł i do tego niezapłacona faktura. No jak tu żyć spokojnie? Wczorajsza AMA przeczy moim doznaniom Emotikon: Smutny

1 - 16.10..PNG2 - 16.10..PNG3 - 16.10..PNG

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Moje konto & NMO

Ta kwota co tak urosła, to pewnie za zaległości, zgłoszenie wysmaż 😉

Ewidentny bug masz na koncie, bardzo to przykre.

Anonim

Nie dotyczy

Moje konto & NMO

@Anonim , fizycznie nie mam komu, bo konsultantka nie miała punktu odniesienia w postaci faktury do podglądu. System, jak Max...jest niekumaty. Po niedzieli będę wyjaśniał. Oby przy pracach modernizacyjnych bardziej nie pokręciło się. Dowody mam, jakby co. To bug bardzo poważny, ponieważ w aplikacji mógłbym pewnie już zapłacić, gdyby mi się nie chciało dochodzić dziwnego stanu na moim koncie.

Anonim

Nie dotyczy

Moje konto & NMO

@Anonim  system Orange i NMO wymaga sporo poprawek, dobrze że mam tylko 3 simki prepaid, jakbym miał coś na abonament, chyba bym nerwicy dostał, Maxa można przecież obejść, ba sam pisałeś jak go zmylić.

Anonim

Nie dotyczy

Moje konto & NMO

@Anonim , ktoś inny znalazł sposób na Maxa...ponoć z "automatu" przełącza na konsultanta po pytaniu o nazwisko prezesa Orange Emotikon: Mrugający Ja zażądałem konsultanta, to piernik drążył dalej o trzy ostatnie cyfry peselu, nim przełączył. Prawie trzy złote przez niego skasowało Emotikon: Język To nie wina T Emotikon: Mrugający

Anonim

Nie dotyczy

Moje konto & NMO

@Anonim  to następnym razem > trzy złote oddaj x 10 powtórzeń 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Moje konto & NMO

Jak dzwonie do BOK i MAX pyta się w czym może pomóc, to powtarzam proszę o połączenie z konsultantem. Za trzecim, czasami czwartym razem łączy, a jak zdarzy mu się drążyć temat pomocy, to mówię, że i tak nic nie rozumie, więc odpowiada mi, że łączy mnie z konsultantem.Emotikon: Szczęśliwy

Co by uniknąć opłat za połączenie z BOK, do Orange dzwonię z fioleta, a do BOK fioleta dzwonię z Orange. W obu przypadkach mam rozmowy w cenie abonamentu (nie mylić z darmowymi rozmowami).


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Moje konto & NMO

Ja ucieszyłam się bardzo gdy połączyłam się z MAXEM i kiedy się przywitaliśmy tym i owym, zaraz mu powiedziałam - MAX jaki masz piękny głos 🙂 a on do mnie że nie rozumie ( nie wiedzieć czemu ) i w mig mnie połączył z konsultantem - a tak fajnie by było gdybyśmy sobie jeszcze pogaworzyli @Anonim czyżby nasz MAX się zawstydził ? Emotikon: zakłopotany


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Moje konto & NMO

@wscieklaewka dzięki za podpowiedź. Też po testuję trochę innych pytań do MAX. Ciekawe, czy ktoś odsłuchuje te rozmowy z MAX-em

Anonim

Nie dotyczy

Moje konto & NMO

@ketrasaArtur , na AMIE potwierdzili, że analizują, czyli coś tam odsłuchują, ale czy na pewno wszystko? Pewnie uszy by im zwiędły Emotikon: Język @wscieklaewka , pewnie Max w realu ma ten bodziec, ale choćbyś na słuchawce naplotła bzdur, to go nie rusza Emotikon: Mrugający