- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mail z numerem przesyłk
Zamowilam telefon telefonicznie przez konsultanta 6 dni temu, jednak nie otrzymałam żadnego maila, a chcialabym sprawdzic status zamowienia. Gdzie szukac numeru przesyłki?
Etykiety:
7 ODPOW. 7
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mail z numerem przesyłk
sprawdziłeś w spamie ? Kontakt ze sklepem internetowym pewnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mail z numerem przesyłk
Niesety w spamie również brak. Chyba będe zmuszona do kontaktu ze sklepem internetowym. Dziekuję za pomoc 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mail z numerem przesyłk
A jesteś pewna, że udało Ci się zatwierdzić zamówienie? Ostatnio były problemy ze stroną www. 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mail z numerem przesyłk
To zamówienia przez telefon trzeba zatwierdzić? Jeśli tak, to gdzie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mail z numerem przesyłk
Nie wiem jak się umawiałaś. Bo na usługi mobilne w standardowo nie przychodzi nic na maila, numer przesyłki jest tylko w smsie. Jeśli umawiałaś się na dokumenty na maila, zwykle trzeba mieć potwierdzony adres mailowy - i tu jakiś link mógł przyjść.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mail z numerem przesyłk
Niestety, ani maila ani smsa. W tym problem - mija 7 dni a ja nie mogę sprawdzić nawet na jakim etapie jest moje zamówienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mail z numerem przesyłk
Jeśli to nowa usługa, to niestety mało osób na BOK ma dostęp do zamówień wprowadzonych przez innego sprzedawcę. Sugerowałbym skontaktować się z BOK i poprosić o sprawdzenie po Twoim numerze pesel czy nie zaszła konieczność wpłaty depozytu/kaucji. Ew złóż reklamację.