- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
Czy Orange nie ma obowiązku(?) zapewnienia każdemu użytkownikowi karty sim dostępu i korzystania z aplikacji i konta Mój Orange?
Z regulaminu art III pnkt 9
"Orange zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Mój Orange lub wybranych funkcjonalności
Usługobiorcy lub Użytkownikowi naruszającemu postanowienia Regulaminu."
Jeżeli nie naruszam, nie naruszyłem regulaminu to czy mam prawo do korzystania z dostępu do konta w Mój Orange czy z jakiegoś innego (JAKIEGO) powodu Orange nie musi mi świadczyć takiej usługi?
.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@fajera63 odpowiem krótko 😉
Mój Orange na portalu www i w aplikacji, nie jest gwarantowany, nie ma tego w regulaminie.
Jeśli naruszasz regulamin, to oprócz zablokowania funkcjonalności Mój Orange, może być zablokowana karta sim czy usługi, wszystko w regulaminie jest opisane, ma tak każdy operator komórkowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
żeby korzystać z usług które oferuje Orange: internet, rozmowy, po przez konto można kupić usługi bez limitu i podwójna ilość gb (podwojenie jest tylko przez konto w aplikacji)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@fajera63 bonusowe GB łapiesz też, jak poprzez bank doładowujesz prepaid Orange, sms o stanie usług i konta przychodzi, aplikacja prawie zbędna Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
czyli jak dojdzie do awarii (błędu) konta to dalszy dostęp jest uzależniony od łaskawości jaśnietechników od napraw? i nie jest to w żaden sposób egzekwowane bo jak napisałeś Orange dostępu do konta nie gwarantuje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
w moim przypadku prawie robi wielką różnicę... i nie chodzi mi o to co mogę w zamian tylko czy mam do tego prawo jako klient i użytkownik karty sim w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@fajera63 dłuższy czas korzystam z prepaid Orange i problem z kontem miałem 2 razy, raz tydzień naprawiali, raz 3 dni, ale simek było 4 sztuki (prepaid tylko), jak ktoś ma naście kart sim i sporo usług, to bywają problemy z kontem Mój Orange, jak masz zbędne simki na koncie to je wygaś, zgłaszaj problemy na czat, naprawią raczej, to nie tak że nie muszą 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
parę miesięcy temu było 12 teraz chyba 9 nie ma ją żadnych dodatkowych usług bo chyba te 8 jest dawno zablokowanych straciły ważność 30 dni i nie było na nich doładowań
NICZEGO z nimi nie mogę zrobić bo od 3 mies. nie mogę się zalogować.
ostatnio to zgłosiłem jak zarejestrowałem kolejny starter free na kartę czy jak mu tam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
Za awarie związane z Mój Orange nie są przewidziane rekompensaty. Klient abonamentowy jak zgłosił problem i nie mógł odebrać rabatu to wtedy uwzględniają taka reklamację.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »