Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 51
  • 126
  • 1

Mój Orange

Czy Orange nie ma obowiązku(?) zapewnienia każdemu użytkownikowi karty sim dostępu i korzystania z aplikacji i konta Mój Orange? 

Z regulaminu art III pnkt 9

"Orange zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Mój Orange lub wybranych funkcjonalności

Usługobiorcy lub Użytkownikowi naruszającemu postanowienia Regulaminu."

Jeżeli nie naruszam, nie naruszyłem regulaminu to czy mam prawo do korzystania z dostępu do konta w Mój Orange czy z jakiegoś innego (JAKIEGO) powodu Orange nie musi mi świadczyć takiej usługi?

 

.

14 ODPOW. 14

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1284
  • 3092
  • 31

Mój Orange

@fajera63a do czego Ci potrzebna karta sim?


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2288
  • 12731
  • 60

Mój Orange

@fajera63 odpowiem krótko 😉

Mój Orange na portalu www i w aplikacji, nie jest gwarantowany, nie ma tego w regulaminie.

Jeśli naruszasz regulamin, to oprócz zablokowania funkcjonalności Mój Orange, może być zablokowana karta sim czy usługi, wszystko w regulaminie jest opisane, ma tak każdy operator komórkowy.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 51
  • 126
  • 1

Mój Orange

żeby korzystać z usług które oferuje Orange: internet, rozmowy, po przez konto można kupić usługi bez limitu i podwójna ilość gb (podwojenie jest tylko przez konto w aplikacji)


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2288
  • 12731
  • 60

Mój Orange

@fajera63  bonusowe GB łapiesz też, jak poprzez bank doładowujesz prepaid Orange, sms o stanie usług i konta przychodzi, aplikacja prawie zbędna Mój Orange.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 51
  • 126
  • 1

Mój Orange

czyli jak dojdzie do awarii (błędu) konta to dalszy dostęp jest uzależniony od łaskawości jaśnietechników od napraw? i nie jest to w żaden sposób egzekwowane bo jak napisałeś Orange dostępu do konta nie gwarantuje?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 51
  • 126
  • 1

Mój Orange

w moim przypadku prawie robi wielką różnicę... i nie chodzi mi o to co mogę w zamian tylko czy mam do tego prawo jako klient i użytkownik karty sim w Orange


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2288
  • 12731
  • 60

Mój Orange

@fajera63  dłuższy czas korzystam z prepaid Orange i problem z kontem miałem 2 razy, raz tydzień naprawiali, raz 3 dni, ale simek było 4 sztuki (prepaid tylko), jak ktoś ma naście kart sim i sporo usług, to bywają problemy z kontem Mój Orange, jak masz zbędne simki na koncie to je wygaś, zgłaszaj problemy na czat, naprawią raczej, to nie tak że nie muszą 😉


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 51
  • 126
  • 1

Mój Orange

parę miesięcy temu było 12 teraz chyba 9 nie ma ją żadnych dodatkowych usług bo chyba te 8 jest dawno zablokowanych straciły ważność 30 dni i nie było na nich doładowań

NICZEGO z nimi nie mogę zrobić bo od 3 mies. nie mogę się zalogować. 

ostatnio to zgłosiłem jak zarejestrowałem kolejny starter free na kartę czy jak mu tam

Anonim

Nie dotyczy

Mój Orange

Za awarie związane z Mój Orange nie są przewidziane rekompensaty. Klient abonamentowy jak zgłosił problem i nie mógł odebrać rabatu to wtedy uwzględniają taka reklamację.